کد خبر: 748495
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
چگونه مناسب ترین کلمات کلیدی را برای طراحی سایت خود انتخاب نماییم.

شاید انتخاب کلمه کلیدی اولین و پراثرترین گام در پروسه سئو شما باشد زیرا که تمامی گام های بعدی بدین منظور تنظیم می گردد. کاربران به واسط جستجو کلمات کلیدی خود به دیگر سایت ها وارد می گردند اما حال چگونه مناسب ترین کلمات کلیدی که به واسط کاربران جستجو می گردد را انتخاب نماییم.

برخی این ادعا را می نمایند که انتخاب کلمه کلیدی طولانی برای کسب وکار هم راحت تر و هم مناسب تر است و برخی دیگر نیز اینگونه می گویند که انتخاب کلمه کلیدی کوتاه به دلیل جستجو بیشتر کاربران مناسب تر خواهد بود. ما در ادامه خواهیم گفت که چگونه مناسب ترین کلمه کلیدی را برای طراحی سایت خود انتخاب نمایید.

 

انتخاب کلمه کلیدی مناسب باید در تلفیقی از بهترین کلمه کلیدی برای رنک گیری و نیز مرتبط ترین کلمه با کسب وکار شما باشد. زمینه فعالیت کسب وکار خود را مشخص نمایید و آن را در قالب کلماتی بیان نمایید حال در این میان بیشترین کلماتی که مورد جستجو کاربران قرار می گیرد را انتخاب نمایید.

 این کلمات کلیدی در تعداد کلمات مختلف می باشند کلیدی کلیدی یک کلمه ای ، دو کلمه ای ، سه کلمه ای و غیره که تمامی در ارتباط با کسب وکار شما می باشد. اغلب کلمه کلیدی یک کلمه ای با سختی بیشتری همراه می باشد. ابزارهای آنلاین بسیاری می تواند میزان جستجو کلمات کلیدی را به شما نشان دهند و به واسط آنها می توانید مناسب ترین کلمه را برای پروسه سئو سایت خود انتخاب نمایید. تکنیک موثری که در انتخاب کلمه کلیدی عمل می گردد این است که لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب می نماییم. این لیست می تواند لینک سایت شما را به واسط کلمات کلیدی بیشتری که توسط کاربر جستجو می گردد نمایش دهد. پس هر کلمه کلیدی می تواند فرصتی برای بازرایابی شما باشد که مطلوب کسب وکار شما و اهداف مارکتینگ شما می باشد.

همچنین اینکه بدست آوردن رنکینگ در لیستی از کلمات کلیدی که تمامی در یک حوزه باشند می تواند تقویت رنکینگ شما را نیز موجب گردد. نکته قابل توجه دیگر این است که محتوای موجود در صفحه طراحی وب سایت خود را نیاز کاربر تنظیم نمایید. کاربر به واسط جستجو آن کلمه کلیدی به دنبال چه محتوا و سرویسی خواهد بود پس بهترین و کارآمدترین محتوا را تولید نمایید و در اختیار کاربر قرار دهید.

 پس امری که بدیهی است این می باشد که انتخاب کلمات کلیدی مختلف متناسب با در نظر گرفتن محتوای درخور می باشد در غیر اینصورت با بازخورد مناسبی از سمت کاربر روبه رو نخواهید شد که این خود با عنوان کاربرپسند بودن بیان می گردد. ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو رفتار کاربران شما را که به واسط کلمات کلیدی مختلف وارد می گردند مورد آنالیز قرار می دهد و به واسط تحلیل رفتار به رنکینگ مناسبی برای سایت اقدام می نمایند.

امروزه سئو سایت به عنوان یک نیاز ضروری برای فعالیت اقتصادی در جهان به شمار می رود .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساخت سایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
موفق باشید
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار