کد خبر: 738243
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
سخنگوي دولت با اشاره به تلاش دولت براي بهره‌گيري از شركت‌هاي خارجي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: معادل ۱۰ هزار ميليارد تومان بدهي پيمانكاران را تا آخر اين ماه تسويه خواهيم كرد.
به گزارش «جوان» محمد باقر نوبخت، سخنگوي دولت در مراسم افتتاح نمايشگاه بزرگ توانمندي‌هاي بخش تعاون افزود: سازمان مديريت، منابع لازم را در سياست‌هاي كلي ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب كه دستيابي به رشد حداقل 6 درصدي همراه با عدالت و ضريب جيني 0/34 متبلور شده مشخص كرده است. وي اظهار داشت: براي تحقق اين نوع اقتصاد نيز در كنار بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي داخلي، از مشاركت خارجي‌ها هم بهره‌گيري خواهيم كرد تا بتوانيم توليد را افزايش دهيم تا اين توليد به ويژه صادرات غيرنفتي از ايران خارج شود كه براي اين مهم نياز به بازار داريم.
 سخنگوي دولت با بيان اينكه در حال حاضر طرح‌هاي عمراني بر ساير طرح‌ها تقدم دارند، افزود: از ابتداي هفته جاري هزار ميليارد تومان ديگر براي اجراي اين طرح‌ها پرداخت شده، ضمن آنكه معادل 10 هزار ميليارد تومان بدهي پيمانكاران را تا آخر اين ماه تسويه خواهيم كرد و 5 هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت نيز به وزارت امور اقتصادي و دارايي تحويل داده مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار