کد خبر: 737022
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
مستند تلویزیونی " ساعت شنی " با رویکرد توجه و یاد آوری به مرگ در زندگی افراد پنج شنبه هر هفته ساعت 19 به مدت 30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مجید عباسی تهیه کننده مستند تلویزیونی " ساعت شنی" در توضیح این برنامه گفت: این مستند در 30 قسمت به سراغ کسانی می رود که تجربه مواجه جدی با مرگ زندگیشان را متحول کرده است.

عباسی در باره ساختار محتوایی این مستند توضیح داد: در هر برنامه یک چهره بعنوان سوژه برنامه انتخاب شده و در ساختاری مستند گونه با او گفتگو می شود. موضوع گفتگو سوالات و چالش هایی در باب مرگ آگاهی است.

وی اضافه کرد: راوی مستند (کریم خودسیانی ) سوار بر اتومبیلی ویژه در مسیر منزل یا محل کار سوژه، اطلاعات و بیوگرافی کوتاهی از او ارایه می دهد که این اطلاعات برای مخاطب کنجکاوی پیرامون فرد ایجاد می کند.

تهیه کننده مستند تلویزیونی ساعت شنی درباره مهمانان این گفت: چهره های هنری، فرهنگی، ورزشی و..... سوژه های انتخابی این برنامه است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: كارگردان: مجيد عباسى ، اجرا:كريم خودسيانى، مدير تصويربردارى:عارف نامور ،صدابردار:حميد دژاكام ، تدوين:وحيد عباسى ، مدير توليد:شهداد ضرغام زاده ، موسيقى متن:شهروز حقى، گرافيست: محسن جودى

مستند معارفی " ساعت شنی" پنج شنبه هر هفته به مدت 30 دقیقه پخش و تکرارآن روز بعد ساعت 15:30 دقیقه خواهد بود.

منبع :www.tv5.ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار