کد خبر: 736185
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
در سینما اکسین اهواز :
فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در سینما اکسین اهواز اکران شد.
معصومه صالحی

 فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» آخرین ساخته سینمایی مجید مجیدی است. این فیلم عظیم که در حین ساخت به قدوم مبارک رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای مدظله العالی متبرک شده، درباره دوران کودکی پیامبر(ص) است که با هزینه ‌ای بالغ‌ بر ۴۰ میلیون دلار ساخته ‌شده و بخشی از این بودجه را دولت متقبل شده است.

 این فیلم بزرگ، پرهزینه‌ ترین فیلم در تاریخ سینمای ایران است و در محلی بازسازی ‌شده از مکه در جنوب تهران و بخش هایی نیز در عسلویه و آفریقا تهیه ‌شده است.

در این رابطه مدیر امور سینمایی حوزه هنری خوزستان به سانس های نمایش فیلم در سینما اکسین اهواز اشاره کرد و گفت: دوستداران تماشای این فیلم فاخر می‌تواند در ساعت‌های ۹ صبح، ۱۲ ظهر، ۱۵، ۱۸ و ۲۱ برای تماشای این فیلم به سینما اکسین مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش‌بینی استقبال گسترده مردم از این فیلم امکان فروش اینترنتی بلیت این فیلم برای شهروندان اهوازی فراهم‌شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت  http://www.cinematicket.org مراجعه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خوزستان، تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم با مساجد، پایگاه های بسیج، سازمان ها، شرکت ها، نهادها، سازمان ها و... که قصد دیدن فیلم در سانس های اختصاصی و یا بصورت گروهی دارند، همکاری ویژه کنیم.

بدین ترتیب برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز(حوزه هنری) خوزستان به شکل ذیل خواهد بود:

«محمد رسول الله(ص)» سینما اکسین: 32225518 – هر روز ۹ صبح، ۱۲ ظهر، ۱۵، ۱۸ و ۲۱

«گینس» در سینما بهمن: 32223515 –هر روز از 10 صبح تا 8 شب و پنجشنبه و جمعه ها سانس ویژه 10 شب

«مردن به وقت شهریور» در سینما قدس: 32224220 – از 9:30 صبح تا 7:30 شب و4 شنبه و 5 شنبه ها سانس ویژه 10 شب

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر