کد خبر: 731833
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور تأكيد كرد كه مهم‌ترين بحث جانبي توافق اين است كه جريان سازش درصدد بهره‌برداري سياسي و فرهنگي از اين توافق است و قصد دارد از اين توافق سكوي جهشي را براي رسيدن به اهداف خود بسازد.
به گزارش خبرگزاري دانشجو، حجت‌الاسلام محمديان در اردوي آموزشي سياسي فعالان تشكل‌هاي دانشجويي با اشاره به اينكه خيمه مسائل فرهنگي را دانشجويان بايد در جامعه فراهم كنند در رابطه با توافقات هسته‌اي گفت: در حال حاضر جمعي شادمان و جمعي نگرانند برخي به دليل توافقات هسته‌اي از شادي در پوست خود نمي‌گنجند و برخي غصه مي‌خورند.
حجت‌الاسلام محمديان افزود: اين توافق هر چه باشد چه آن را برد برد بدانيم و چه آن را باخت يا پيروزي بدانيم حاشيه‌ها و مسائل جانبي را ايجاد كرده است كه از اصل توافق پررنگ‌تر شده است.
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور تأكيد كرد: مهم‌ترين بحث جانبي توافق اين است كه جريان سازش درصدد بهره‌برداري سياسي و فرهنگي از اين توافق مي‌باشد و قصد دارد از اين توافق سكوي جهشي را براي رسيدن به اهداف خود بسازد.
حجت‌الاسلام محمديان خاطرنشان كرد: جريان سازش توافق هسته‌اي را يك اتفاق نمي‌داند بلكه درصدد است اين توافقات گام اولي باشد براي عادي‌سازي روابط با امريكا.
وي ادامه داد: جريان سازش توافقات هسته‌اي را فرصتي مي‌داند تا براساس آن سوت پايان مبارزه با امريكا را بزند كه اين سوت پايان از اصل توافق براي آنان مهم‌تر است به طوري كه درصددند بقبولانند كه راهبرد چهار دهه انقلاب راهبردي اشتباه بوده است كه پس از تسخير لانه جاسوسي اين راهبرد را برخي وارد نظام كرده‌اند.
وي بيان كرد: آنان مي‌خواهند بگويند اشتباه كرديم كه از ديوار لانه جاسوسي بالا رفتيم و درصددند مجموعه جريان انقلابي را نيز به خود پيوند بزنند.
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي كشور گفت: اين افراد مي‌خواهند اين مسئله را جا بيندازند كه عناصر انقلابي گرفتار توهم توطئه بوده‌اند و براساس همين توهم توطئه روش‌هاي نادرست را در پيش گرفتند و همين روش‌هاي نادرست آسيب‌هايي را براي كشورمان به ارمغان آورده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار