کد خبر: 730261
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
«دم كلفت» جديدترين اثر سينمايي سعيد سهيلي است كه در آينده‌اي نزديك جلوي دوربين مي‌رود.
سعيد سهيلي كارگردان در خصوص جديدترين اثر سينمايي خود گفت: قرار بود امسال فيلمي تحت عنوان «دلواپسان» را جلوي دوربين ببرم كه بنا به دلايلي به سال آينده موكول شد اما در آينده‌اي نزديك فيلمي با نام «دم كلفت» را كليد مي‌زنم. وي افزود: اين فيلم ادامه «گشت ارشاد» و «كلاشينكف» يعني يك كار اجتماعي و جوان با رگه‌هاي طنز است و تمام لوكيشن‌ها و فيلمبرداري فيلم در تهران خواهد بود. سهيلي ادامه داد: در حال حاضر بازنويسي آن به اتمام رسيده و به زودي پيش‌توليد كار آغاز خواهد شد.
كارگردان «گشت ارشاد» در خصوص نوع انتخاب بازيگران در اين فيلم بيان كرد: فيلمنامه «دم كلفت» برخلاف كارهاي قبلي كه 6، 7 ماه نگارش آنها طول مي‌كشيد، اولين فيلمنامه‌اي است كه طي 20 روز نوشتم و از همان ابتدا، بازيگران را مدنظر داشتم و بعد نگارش فيلمنامه را طبق شخصيت آنها روي كاغذ آوردم.
وي افزود: تمام بازيگران فيلم را انتخاب كردم اما تا زمان قطعي نشدن قرارداد ترجيح مي‌دهم نامي از آنها نبرم. گفتني است نويسندگي، كارگرداني و تهيه‌كنندگي «دم كلفت» بر عهده خود سعيد سهيلي است. اين كارگردان پيش از اين فيلم «گشت ارشاد» و «كلاشينكف» را در كارنامه خود داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار