کد خبر: 730208
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
آخر هفته با شبکه چهارم سیما
فیلم سینمایی«غروب تبهکاران»، شنبه 10 مرداد ساعت 11 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش«جوان» یه نقل از روابط عمومی شبکه چهار، جان گابن، روبرت استک و مارگارت لی در سال 1967 ایفاگر نقشهای اصلی این سینمایی مقابل دوربین جان دلانوی "کارگردان نام آشنای سینمای فرانسه" بودند.

در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: پیرمردی که صاحب رستورانی است، یک روز با دوست قدیمی اش دیدار می کند. وی بعد از این ملاقات نقشه ای را که مدتها برای سرقت از بانک طراحی کرده بود، با دوستش در میان می گذارد.

آنها قرار می گذارند با همدستی خدمتکار و نگهبان بانک، سرقت را به سرانجام برسانند و پولهای سرقت شده را در مکانی مخفی نگه دارند و ...

بررسی عوارض مصرف ترامادول در شبکه چهار

برنامه«آب و آتش» برای بررسی عوارض مصرف داروی ترامادول جمعه ساعت 17روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، برنامه آب و آتش پیش روی میزبان دکتر حسن رفیعی"عضو هیأت علمی دانشگاه" و دکتر محمد رضا قدیر زاده"کارشناس پزشکی قانونی" است.

گفتنی است در این برنامه تاثیر مصرف انواع مواد مخدر بر جسم و روح نیز به صورت علمی بررسی می شود.

همچنین ضمن پاسخگویی به سوالات مخاطبان اخبار ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور سردار اسدالله هادی نژاد"معاون ستاد مقابله با عرضه مواد مخدر" به مخاطبان عرضه می شود.

تحلیل شجاعت مادر در قاب چهار

مستند«شجاعت یک مادر» جمعه ساعت 15 با تحلیل روی آنتن مستند چهار می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، مستند«شجاعت یک مادر» محصول سینمای مستند آمریکا است. این مستند در خصوص بیماران اوتیسمی است که مادران آنها تلاش می کنند به فرزندان خود مبارزه با این بیماری را آموزش دهند.

یادآور می شود بیماران اوتیسمی هیچگونه عکس‌العملی ندارند و در این مستند یک پسر هندی با وجود برخورداری از این بیماری، نویسنده ی مطرحی شده است.

این مستند با صداپیشگی مهین برزویی، زویا خلیل‌آذر، فرانک رفیعی‌طاری، محبت دارآفرین، فریدون اسماعیلی، جواد بازیاران، محمد‌علی شیشه‌ای، امیر فرهان‌نیا، مژگان احمدی، ارغوان افراسیاب، زهرا مهر افزا دوبله شده است.


بررسی کارنامه هنری باستر کیتون در طنزپیشگان

برنامه «طنزپیشگان» شبکه علم و فرهنگ، پنجشنبه ساعت 20:30 برای بررسی کارنامه هنری باستر کیتون روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، در این برنامه آثار باستر کیتون به طور کامل معرفی و بررسی خواهد شد. گفتنی است وزف فرانک «باستر کیتون» زاده ۴ اکتبر ۱۸۹۵ – درگذشته ۱ فوریه ۱۹۶۶، بازیگر، کمدین، نویسنده و کارگردان برنده انواع جوایز اسکار است. وی یکی از نوابغ سینما و جزو مشهورترین کمدین هایی است که در هنر هفتم ظهور کرده اند. کیتون همزمان با اختراع سینما به دنیا آمد، به همین دلیل بسیاری از منتقدان در بزرگداشت او، کیتون را همزاد سینما معرفی می کنند. او از پدر و مادری هنرمند متولد شد که نمایش های آکروبات را اجرا می کردند. مدتی پس از تولد کیتون، او نیز به گروه نمایش خانوادگی اضافه شد و هر ۳ با هم این نمایش ها را اجرا می کردند. تا آن زمان کیتون ها به معنی خانم و آقای کیتون بود اما پس از تولد باستر، درست در زمانی که او فقط ۲ سال داشت این گروه سه نفره شد و خانواده کیتون نامیده شدند. معروف است که وقتی باستر کیتون تنها ۲ سال سن داشت، یک بار همراه پدر و مادرش در خیابان راه می رفتند که ناگهان توفان می شود و جریان باد آنقدر شدید می شود که کیتون کوچک را از زمین بلند می کند و چند خیابان آن طرف تر روی زمین می اندازد. والدین او که بسیار نگران فرزندشان شده بودند او را سرانجام در حالی می یابند که سرگرم بازی بوده است. کیتون از کودکی استعداد حیرت انگیزی در حرکات آکروباتیک داشت و بدن نرمش این امکان را به او می داد تا نمایش های پر برخورد را باورپذیر از آب در بیاورد. کیتون پس از این که به سال های نوجوانی رسید و پس از شهرتی که از اجرای نمایش هایش به دست آورد به تدریج مورد توجه تهیه کنندگان سینما قرار گرفت. چند سال بعد به تشویق یکی از دوستانش در تعدادی فیلم کوتاه بازی کرد که با استقبال مردم روبه رو شد. هیچ کدام از فیلم های سال های اولیه بازیگری کیتون اینک در دسترس نیست و نشانی از آنها پیدا نمی شود. استعداد خیره کننده این بازیگر لاغر و کوتاه قامت در خلق صحنه های شلوغ و بامزه، رفته رفته راهش را به استودیوهای فیلمسازی باز کرد و شهرت و اعتباری که در این سال ها به دست آورده بود، زمینه ساز تولید مستقل فیلم هایش شد. کیتون با این که در تعدادی از آثارش کارگردان نبود اما در طراحی موقعیت های کمدی، بسیار تاثیر گذار و خلاق بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار