کد خبر: 729931
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی مطرح کرد:
غلامحسن الله‌دادی در جلسه دیدار با استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت ساخت و ساز استاندارد در استان مرکزی اظهار داشت: این نهاد با 20 نمایندگی فعال و 5 هزار عضو در 7 رشته اصلی بر اجرای مقررات ملی ساختمان نظارت داشته و استاندارد را در این مهم مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان مطابق با قانون وظایفی را دارد که استاندارد سازی یکی از مهم‌ترین وظایف این بخش بوده که افراد زیادی از این مهم گریزانند و استانداری استان مرکزی به شکل جدی باید از ظرفیت‌های قانونی سازمان دفاع کند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی تصریح کرد:همدلی و همکاری نهاد با دستگاه‌های اجرائی زمینه ساز اجرای ساخت و سازهایی استاندارد با کیفیت است و می‌تواند از هدررفت سرمایه‌های ملی جلوگیری کند.

الله‌دادی با اشاره به اینکه این نهاد باید از مشاوره و طراحی و نیاز سنجی در برخی از ساخت و سازها استفاده کند گفت: در این راستا باید از توان مهندسان و کارشناسان به خوبی استفاده کند تا بتواند در اجرای این پروژه‌ها موفق عمل کند.

وی افزود: باید تلاش شود تا با حمایت و همکاری مسئولان ارشد استانی عمر مفید ساخت و ساز را 5 سال افزایش دهیم که در صورت تحقق این مهم حدود 5 هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی اعتبار را داریم.

وی افزود: تشکیل کارگروه سرمایه‌گذاری از نیازهای اصلی این سازمان بوده که سبب موفقیت بیشتر این سازمان شده و در این راستا حمایت جدی استاندار مرکزی از ظرفیت‌های قانونی نهاد نظام مهندسی زمینه ساز تشکیل این کار‌گروه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار