کد خبر: 729346
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: جلساتی با بازدیدکنندگان بین المللی و یا رؤسای هیأت های خارجی و مسوولان نمایشگاهی مراکز موفق جهان در راستای توسعه مراودات بین المللی داشته ایم که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حضور چند روزه معاون مرکز نمایشگاهی هانوفر آلمان در اصفهان و مدیر بخش خارجی نمایشگاه های ورونا و تشکیل جلسات متعدد با حضور آنان اشاره کرد که منجر به اخذ تجربیات و نقطه نظرات آنان به عنوان مسوولین مهم ترین مراکز نمایشگاهی جهان شد.

رسول محققیان در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که با حضور صد درصد نمایندگان سهام برگزار شد، افزود: با توجه به توافق اخير ايران در مذاكرات هسته‌اي، در آينده‌اي نه چندان دور، هجوم مشاركت‌كنندگان خارجي و حتي ارگانايزرها و برگزارکنندگان بين‌المللي جهت برگزاري نمايشگاه در ايران را شاهد خواهيم بود، از اين رو به ياري خداوند و با استفاده از تجارب موفق نمايشگاهي شركت در سال هاي گذشته كه در عرصه‌هاي مختلف درون مرزي و برون مرزي شكل گرفته است و نيز با بهره گيري از مكاني استاندارد و برخوردار از شاخص‌ها و مؤلفه‌هاي جهاني مي توان به آينده‌اي روشن و نويد بخش اميدوار بود تا صنعت نمایشگاهی استان را همپای بسیاری از مراکز نمایشگاهی جهان، به حرکت در آوریم.

سیر صعودی برندینگ نمایشگاهی در اصفهان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: در سال 93، 71 هزار و 572 نفر بازدیدکننده متخصص و ثبت اطلاعات شده از نمایشگاه های استان بازدید داشته اند.

وی با اشاره به این که برپایی 47 عنوان نمایشگاه داخلی، تخصصی و بین المللی در استان اصفهان و برگزاری 7 عنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های معتبر جهان از سوی این شرکت در سال 93، انجام شده است، افزود: در سال گذشته 20 هیأت خارجی شامل هیأت هایی از کشورهای چین، هند، ترکیه، عربستان، اسپانیا، فرانسه، اتریش، آلمان، دانمارک، مجارستان، استرالیا، اکراین، بوسنی و هرزگوین، ونزوئلا و افغانستان از نمایشگاه بازدید داشتند که منجر به عقد قراردادهای متعدد در حین و پس از نمایشگاه گردید.

محققیان به سیر صعودی برندینگ برخی عناوین نمایشگاه های استان و تبدیل شدن آن ها به برندهای حوزه خود مانند نمایشگاه اتوکام، اگروت، اگرومک، صنعت سنگ، فولاد، صنایع کارگاهی اشاره کرد و افزود: حضور مستمر تعدادی از برندهای شاخص داخلی و خارجی در برخی عناوین نمایشگاهی استان، بازدید هیأت های تخصصی و بازرگانی متعدد و همچنین گروه های دانشگاهی معتبر از نمایشگاه ها، برگزاری همایش ها، کارگاه ها و نشست های متعدد در حاشیه نمایشگاه ها به ویژه در حوزه نمایشگاه های صنعتی، ایجاد سایت نمایشگاه مجازی به ازای هر عنوان نمایشگاهی و استقرار سیستم ثبت نام جامع الکترونیک از جمله شاخصه های موفقیت آمیز عملکرد این شرکت محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به افزایش متقاضیان و مشارکت کنندگان نمایشگاهی طی چند سال گذشته با وجود رکود اقتصادی اشاره داشت و افزود: این حجم متقاضیان، شرکت را بر آن داشت تا با ساخت سالن چهارم موسوم به سالن نصف جهان به مساحت 700 مترمربع، پاسخگوی بخشی از نیازهای مخاطبان خود بوده و همین فضای موجود را تا حد امکان توسعه و گسترش دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار