کد خبر: 728700
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
بر اساس اعلام سازمان بسیج هنرمندان:
مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره عکس دوسالانه بسیج تا 25 مردادماه تعیین شده است.
قربان ادراکی در گفت‌و گویی اظهار کرد: عکاسان و مخاطبانی که می‌خواهند در این جشنواره شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به سایت طرفه هنر بسیج هنرمندان از جزئیات شرکت و حضور در این جشنواره با خبر شده و آثارشان را ارسال کنند.

وی محور جشنواره عکس دوسالانه بسیج را سبک زندگی اسلامی – ایرانی و توجه به مبانی ارزشی و اعتقادی در زندگی اجتماعی اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه این جشنواره روزهای 5 و 6 شهریورماه برگزار خواهد شد و از بین آثار راه یافته به دبیرخانه این جشنواره به بهترین آثار هدایا و لوح سپاس و تقدیر تقدیم خواهد شد.

مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: جشنواره عکس بسیج هنرمندان یکی از ظرفیت‌های خوبی است که هنرمندان بسیجی ما بتوانند توانمندی‌های خودشان را بر مبنای موضوعات و مباحث ارزشی و معنوی ترغیب و توسعه داده و زمینه مشارکت همه‌جانبه را در این زمینه فراهم کنند.

ادراکی با بیان اینکه جشنواره عکس دوسالانه بسیج همواره در استان اردبیل با مشارکت و حضور هنرمندان علاقمند و مشتاق و عکاسان توانمند روبه‌رو بوده است، بیان کرد: امیدواریم برای جشنواره امسال نیز بهترین و شایسته‌ترین آثار ارسال شود تا از مجموع آنها بتوانیم به آثار منتخب و برگزیده جوایزی را اهدا کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر