کد خبر: 727025
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
دليل اينكه امام و ملت ايران پيروز شدند، شاه فرار كرد و امريكا هيچ غلطي نتوانست كند، اين بود كه همه اقشار مردم با هم يكي شدند.
‌به‌گزارش تسنيم، حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اكبر ناطق نوري طي سخناني در مراسم شب بيست‌ويكم ماه مبارك رمضان در حرم مطهر امام خميني(ره) با بيان اينكه خداوند با هيچ كس دشمني يا قرابت و فاميلي ندارد، تصريح كرد: اين ما هستيم كه سرنوشت خود را تعيين مي‌كنيم و بحث‌هايي چون طالع و امثال آن مزخرف است؛ زيرا ذلت و عزت دست خودمان است. رئيس دفتر بازرسي ويژه مقام معظم رهبري با تقدير از ايستادگي تمام اقشار مردم و حضور بسيج در دفاع مقدس، ادامه داد: ما امروز هم در دنيا عزيز هستيم و امروز در دنيا تنها كشوري هستيم كه اينگونه روي پاي خود ايستاده و در عرصه‌هاي داخلي و خارجي منتظر تصميم داخلي و خارجي نيست و اين در حالي است كه در منطقه ما جنگ و كشتار جريان دارد، صهيونيست‌ها مردم مظلوم فلسطين را به قتل مي‌رسانند، نيروهاي خبيت عربستان مردم مظلوم يمن را مي‌كشند و گروه‌هايي به نام داعش و. . . ملت‌هاي ديگر را قتل عام مي‌كنند اما ملت ما با صلابت ايستاده است كه اين امر مرهون وحدت، همدلي، همزباني و حمايت از مقام ولايت و رهبري است؛ رهبري شجاع، بيدار و هوشيار.
ناطق نوري با بيان اينكه مراسم تشييع پيكر شهداي غواص يك مانور بود، تصريح كرد: در اين مراسم همه اقشار مردم با چهره‌هاي مختلف آمدند و اين اتفاق يك پيام داشت و آن اينكه مردم گفتند ما پاي انقلاب و نظام ايستاده‌ايم و قدر اين نعمت را مي‌دانيم و كفران نعمت نمي‌كنيم.
رئيس دفتر بازرسي ويژه مقام معظم رهبري در پايان ابراز اميداوري كرد كه خداوند توفيق همدلي و همزباني را به ملت ايران عطا كند و همه بتوانند راه امام و شهدا را با رهبري مقام معظم رهبري ادامه دهند تا انقلاب به دست صاحب اصلي خود برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار