کد خبر: 726129
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
خطيب نماز جمعه تهران:
1+5 بداند تيم مذاكره‌كننده ايران به هيچ وجه از اصول اسلامي عقب نشيني نمي‌كند.آيت الله امامي كاشاني خطيب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌هاي دوم اين نماز عبادي سياسي با بيان اينكه اسلام امروز در شرايطي قرار گرفته كه اين شرايط خيلي حساس و بي‌سابقه است
1+5 بداند تيم مذاكره‌كننده ايران به هيچ وجه از اصول اسلامي عقب نشيني نمي‌كند.
به گزارش تسنيم، آيت الله امامي كاشاني خطيب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌هاي دوم اين نماز عبادي سياسي با بيان اينكه اسلام امروز در شرايطي قرار گرفته كه اين شرايط خيلي حساس و بي‌سابقه است، افزود: اين شرايط به گونه‌اي است كه امروز مبارزه و جنگي بين اسلام و كفر درگرفته است كه اين جنگ ميدان وسيعش ميدان مجازي است. اين جنگ ميداني است كه در سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي و موبايل‌ها و حتي تلفن فضا دارد و تبليغات زهرآگين عليه اسلام گسترده شده است. اين يك ميدان نبردي است كه دنياي صنعت عليه تمام فضائل و ارزش‌هاي اسلامي و انساني عليه آن استفاده مي‌كنند.

    گروه‌هاي تكفيري با پول نفت ايجاد شده‌اند

خطيب موقت نماز جمعه تهران در ادامه اظهار داشت: شرايط ديگر دنياي اسلام اين است كه مسلمانان در ميدان طبيعي وارد جنگ شده‌اند كه از آن مي‌توان به داعش‌ها، تكفيري‌ها، گروه النصره و طالبان اشاره كرد كه اين گروه‌ها را استكبار درست كرده است. اين گروه‌ها با قدرت امريكايي و صهيونيستي و پول نفتي درست شده‌اند و اين قدرت‌ها اين چنين از طريق انسان‌هاي ابله و جوان‌هاي جاهل و نادان از راه همين شبكه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي عليه اسلام، شيعه و مسجد تبليغ مي‌كنند، البته به قول خودشان به دروغ مي‌گويند كه سلفي‌گري اين تبليغات و بدبختي‌ها را به راه انداخته است، از طرفي هم به آنها پول مي‌دهند و اين وضعي است كه امروز در دنيا مي‌بينيم. آيت‌الله امامي كاشاني با طرح اين سؤال كه در شرايط دنياي امروز اسلام تكليف چيست، گفت: تكليف اين است كه جهان اسلام بيدار شود. خطباي جمعه معارف اسلام را بيان كنند. اين گروه، گروهي است كه دنياي استكبار عليه اسلام امروز آن را ترويج و تبليغ و تربيت مي‌كنند و اين وضعي است كه به وجود آورده است.

    عربستان را يهودي‌ها اداره مي‌كنند

وي در ادامه اظهار داشت: كشوري اسلامي است اما مديرشان يهودي و صهيونيست است كه نمونه آن عربستان سعودي و امثال اينها است، مي‌بينيم كه اينها چكار مي‌كنند! اين بساطي است كه در يمن برپا كرده‌اند.
اين بساط و حمايت از داعش است كه در سوريه و در عراق و لبنان و نقاط ديگر ايجاد كرده‌اند، البته كشورهاي غربي و حتي آل سعود فكر مي‌كنند كه اين جنايت‌ها را ملت مسلمان مي‌كند اما ان‌شاءالله آتش اين فتنه به زودي دامن خودشان را هم خواهد گرفت. خطيب موقت نمازجمعه تهران با بيان اينكه شرايط امروز دنياي اسلام ناگوار است، به طرح  اين سؤال‌ پرداخت  كه چه بايد كرد، افزود: آفرين و هزاران درود و سلام و صلوات بر امام خميني (ره) كه مسئله اتحاد جامعه اسلامي و امت اسلام را مطرح فرمود، حتي ايشان هفته وحدت را تعيين كرد و نسبت به اسرائيل و صهيونيست، جمعه آخر ماه رمضان را، جمعه قدس اعلام فرمود. اين حركت براي اين است كه ملت اسلام منسجم شوند و ببينند كه كجا ايستاده‌اند و چه خبري عليه اسلام و امت اسلامي مي‌شود.
آيت الله امامي كاشاني در همين زمينه تصريح كرد: مي‌بينيم كه چه عالي رهبر معظم انقلاب همان راه امام راحل را ادامه مي‌دهند و جمله ايشان جمله بلندي است كه شب گذشته همه از تلويزيون شنيديم كه در جمع اديبان و شاعران فرمودند كه شعر بايد در خدمت جدا شدن حق از باطل قرار بگيرد، حتي شعر ‌ نقش مهمي مي‌تواند در موفقيت داشته باشد.
خطيب موقت نمازجمعه تهران افزود: تشيعي كه نسبت به خلفا توهين مي‌كند و تشيعي كه كلمات زشت در رسانه‌هايشان عليه خلفا بيان مي‌كنند، مگر غير از تشيع انگليسي است؟! اين همين است كه انگليسي‌ها مي‌خواهند اين همان راهي است كه مي‌روند. وي در پايان به مذاكرات هسته‌اي ايران با اعضاي گروه 1+5 اشاره و خاطرنشان كرد: نكته مهم در مذاكرات هسته‌اي اين است كه ايدئولوژي اسلام و قرآن كريم مي‌فرمايد كه از كفار نترسيد و از من بترسيد. اين تفكر ديني است كه ملت ايران، رهبري معظم انقلاب اسلامي و دولت، مجلس و قوه قضائيه، همه و همه آن را دنبال مي‌كنند كه به 1+5 مي‌گويم كه براساس همين ايدئولوژي است كه ايستاده‌اند و از مواضشان كه براساس عزت، اقتدار و كيان ملت ايران است، به هيچ وجه عقب نشيني نمي‌كنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار