کد خبر: 725632
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
شبکه قرآن سیما همزمان با ایام لیالی قدر و روز جهانی قدس ویژه برنامه هایی را به روی آنتن می برد .

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما، پخش زنده و مستقیم برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعم از : قرائت دعای جوشن کبیر توسط زین العابدین فرد ، غلامرضازاده و محمد بیگی و مرثیه سرایی مادحین اهل بیت (ع) آقایان : تاری ، باقری و صالحی خوانساری و همچنین سخنرانی و مراسم احیاء با حضور حجج اسلام دکتر رفیعی (شب نوزدهم) ، قرنی (شب بیست و یکم) و حسینی بوشهری (شب بیست و سوم) از ویژه برنامه های شبکه قرآن سیماست که در این ایام از ساعت 23 به روی آنتن می رود .

برنامه گفتگو محور"محراب به رنگ خون" با کارشناسی حجج اسلام والمسلمین قائم مقامی ، معین شیرازی و استاد دوانی همزمان با اولین شب قدر (18 رمضان) به مدت سه شب به بیان فضیلت های امیرالمومنین علی (ع) می پردازد که از ساعت 21:30 پخش خواهد شد .

سخنرانی های کوتاه رهبری با محوریت بیان فضیلت های حضرت علی (ع) ، شوق حضور ، اهالی بهشت ، یاد خدا و پخش مداحی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام می باشد .

همچنین "حلقه های مقاومت" عنوان ویژه برنامه روز جهانی قدس شبکه قرآن سیماست که با حضور کارشناسان این حوزه از جمله : دکتر امیرعبداللهیان (معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه) ، شیخ الاسلامی (سفیر سابق ایران در سوریه) و دکتر کوشکی (استاد دانشگاه و محقق) از ساعت 11 روز جمعه 23 رمضان به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن خواهد رفت .

از دیگر برنامه های روز جهانی قدس می توان به : پخش مستند "دیوار شکسته" و "ارتباط های زنده با محل راهپیمایی" این روز اشاره نمود .

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار