کد خبر: 725150
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
فرمانده كل سپاه پس از تماشاي پربيننده‌ترين نمايش كشور:
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي جمعه شب گذشته از اجراي نمايش بزرگ و چندرسانه‌اي «فصل شيدايي» در شمال‌شرقي تهران ديدن كرد و اين نمايش را عظيم و تأثيرگذار ناميد.
سرلشكر پاسدار عزيز جعفري، پس از اتمام اين نمايش در گفت‌وگو با سعيد اسماعيلي، كارگردان «فصل شيدايي»، اجراي اين نمايش را ستود و در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: اين نمايش از داستان‌ها و روايت‌هاي گوناگون تاريخي بهره برده است اما آنچه مرا تحت تأثير قرار داد، روايت‌هايي از دوران معاصر در اين نمايش است كه حرف‌هاي بسياري براي بيان واقعيت‌ها دارد. فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: روايت‌هاي انقلاب اسلامي، دفاع، مقدس و موضوع ظهور در اين نمايش، بيشتر قابل لمس هستند و تماشاگران بهتر مي‌توانند با آن ارتباط بگيرند.
سردار جعفري در پايان سخنان خود با اشاره به اينكه دشمن در حال جنگ نرم با ايران اسلامي است، گفت: نمايش‌هايي مانند «فصل شيدايي» به‌عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم، تأثير زيادي براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان دارند. ما به نمايش‌هايي با روش‌هايي جديد كه با سبك‌هاي قديمي‌تر هنر نمايش متفاوت هستند و مردم هم اين نوع نمايش‌ها را مي‌پسندند، نياز داريم، چراكه به ‌نظر من، اين آثار هنري اثرگذاري مناسبي در حوزه‌هاي فرهنگي دارند. نمايش بزرگ، ميداني و چندرسانه‌اي «فصل‌شيدايي» تا آخر ماه مبارك رمضان به‌كارگرداني سعيد اسماعيلي و روايت رسالت بوذري از سوي مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي، با حمايت سازمان هنري - رسانه‌اي اوج و مشاركت ناحيه مقاومت بسيج جماران در كيلومتر دو جاده لشكرك اجرا مي‌شود. اين نمايش چندرسانه‌اي با استفاده از عناصر نور، صدا و دكور، قبلاً در شش شهر ايران و در مسير پياده‌روي اربعين در كشور عراق اجرا شده كه تنها در شهر يزد، ركورد ۱۴هزار مخاطب را در يك شب ثبت كرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار