کد خبر: 725061
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
چهره های تلویزیونی در بخش کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ویژه‌برنامه‌هایی را برای بازدیدکنندگان اجرا و قصه‌های قرآنی را برای بچه‌ها بازگو می‌کنند.

به گزارش «جوان» به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهدی اکبری معروف به عمو اکبری و معروف فیضی یا همان عمو فیضی با استفاده از تکنیک‌های ساخت کاردستی، نقاشی و استفاده از عروسک‌ها به قصه‌گویی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با محوریت قرآن و خانواده می‌پردازند و لحظه‌های جذاب و در عین حال آموزنده‌ای را برای بازدید‌کنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه قرآن فراهم می‌آورند.

در همین حال برگزاری مسابقه‌های معلومات عمومی بین خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان بخشی از برنامه این غرفه را به خود اختصاص می‌دهد.

بخش کودک و نوجوان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موضوع اصلی سبک زندگی ایرانی اسلامی هرشب میزبان مخاطبان ویژه خود است و آن‌ها را در فضایی فرهنگی و هنری با مضامین قرآنی آشنا می‌سازد.

برپایی برنامه‌ها و کارگاه‌های متنوع فرهنگی‌هنری بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای کودکان و نوجوانان است که با سه موضوع اصلی «دوستی با طبیعت»، «مهربانی و دوستی در خانواده» و «راست‌گویی» برپا می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه قرآن کریم هر شب ازساعت 19 تا 24 در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی برقرار بوده و کودکان و نوجوانان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از برنامه‌ها و فعالیت‌های تدارک دیده شده تا پایان نمایشگاه استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار