کد خبر: 724545
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
بيست و سومين دوره نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از امروز چهارشنبه سوم تير در سالن خليج فارس مجموعه فرهنگي باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
آرمان محمدي
بيست و سومين دوره نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از امروز چهارشنبه سوم تير در سالن خليج فارس مجموعه فرهنگي باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار مي‌شود.
به گزارش «جوان»، دكتر برزين ضرغامي، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران و دبير بيست و سومين دوره نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در نشست خبري گفت: امسال باغ كتاب به فضاي برگزاري نمايشگاه قرآن اضافه شده است. قرار است خيابان حد فاصل باغ‌موزه دفاع مقدس و باغ كتاب كه به نام گذر فرهنگ و هنر شناخته مي‌شود، به محل عرضه محصولات هنري در نمايشگاه تبديل شود. وي با اشاره به بازگشت بخش عفاف و حجاب به نمايشگاه قرآن اظهار كرد: امسال بر مباحث محتوايي اين بخش تأكيد شده و دومين همايش بزرگ عفاف و حجاب هم برگزار خواهد شد. در بخش ديگري از غرفه‌هاي مربوط به عفاف و حجاب، آثار برگزيده جشنواره‌هاي مد و لباس عرضه خواهد شد و در كنار برگزاري نشست‌هاي تخصصي در اين حوزه، بخش فروش هم ايجاد شده است. ضرغامي همچنين با اشاره به برپايي بيش از 32 كارگاه هنري به همت شهرداري تهران در بخش هنري نمايشگاه گفت: اين كارگاه‌ها بر مبناي ارتباط شهرداري تهران با دانشگاهيان برپا مي‌شود و دانشجويان جوان رشته‌هاي هنري در قالب كارگروه‌هاي مختلف، آثار هنري مرتبط با موضوع نمايشگاه توليد خواهند كرد. «خيمه سينما» يكي ديگر از قسمت‌هاي بخش هنري نمايشگاه است كه نگاهي به فيلم‌هاي قرآني توليد شده در اين سال‌ها دارد. برگزاري نشست‌هاي تخصصي فيلم و سينما مربوط به حوزه‌هاي قرآني و برپايي نمايشگاه عكسي از تصاوير محل فيلمبرداري فيلم‌هاي قرآن، رونمايي از فيلم «رستاخيز» و تجليل از هنرمندان پيشكسوت اين عرصه، برخي از برنامه‌هاي خيمه سينما هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار