کد خبر: 724534
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک خبرداد:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: ساماندهی وسیع تبلیغات شهری در سطح شهر اراک از برنامه‌های این سازمان است که در حال نگارش طرح جامع آن هستیم.

عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اراک متولی مبلمان شهری است، اما زمینه‌های مشترک کاری نیز با سازمان پارک‌ها و فضای سبز دارد.

وی افزود: با توجه به مرتبط بودن سازمان زیبا‌سازی با سازمان پارک‌ها و فضای سبز موظف هستیم در وهله اول زیربنای سازمان را یک زیربنای قوی بگذاریم و پس از آن به فعالیت‌های ظاهری مبادرت ورزیم.

عسگری ادامه داد: البته در این راستا طرح جامع مبلمان شهری و طرح جامع تبلیغات شهری نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک بیان کرد: طرح‌های جامع این سازمان تقریبا در حال به ثمر رسیدن است، اما در زمینه مبلمان شهری از بهمن‌ماه سال گذشته ورود پیدا کردیم و امسال هم در حد بسیار وسیع در این زمینه ورود پیدا می‌کنیم.

وی گفت: در این راستا سعی داریم حیطه کاری‌مان را مقداری وسعت دهیم و با سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز یک تعامل خوب و سازنده داشته باشیم.

عسگری در ادامه اجرای مبلمان شهری از مرکز شهر به اطراف شهر و ورود به شهرک‌ها به صورت کلان را از برنامه‌های سال جاری این سازمان برشمرد و افزود: در زمینه مبلمان شهری پارک‌ها نیز حتما ورود پیدا خواهیم کرد، این سازمان یک سازمان کاملا تخصصی و دارای نظرات تخصصی است. براین اساس اگر چه سازمان پارک‌ها و فضای سبز در ایجاد فضای سبز پارک‌ها دخیل است، اما در تجهیز این پارک‌ها نیاز است تا سازمان زیبا‌سازی به صورت تخصصی وارد شود که در این زمینه این تعامل بین دو سازمان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک بیان کرد: البته بحث‌هایی راجع به ادغام این دو سازمان یا مدیریت‌های واحد وجود دارد که منتظر نتیجه هستیم، اما در هر حال حاضر سازمان زیباسازی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ساماندهی وسیع تبلیغات شهری در سطح شهر اراک را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: در حال نگارش طرح جامع آن هستیم، سازه‌هایی که در حال حاضر در سطح شهر نصب شده اگر چه منابع درآمد سازمان هستند، اما به خوبی طراحی نشده‌اند و تلاش می‌کنیم با کمک سرمایه‌گذار و مشاور تبلیغات شهری این سازه‌ها را عوض کنیم و از سازه‌های متحرک استفاده کنیم که فضای زیباتری در پیاده‌روها ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک بیان کرد: ایجاد تغییرات جدید نیازمند طرح‌های جدید و علمی است چون اعتقاد دارم هر کاری که به صورت علمی پیش رود به بن‌بست نمی‌رسد.

وی گفت: برای اجرای طرح جامع تبلیغات شهری 250 میلیون تومان برآورد شده، اما مقرر شده است همسان با انجام کار هزینه نیز برآورد شود.

عسگری خاطرنشان کرد: ساخت و نصب سازه‌های تبلیغاتی این شهر پتانسیل هفت میلیارد تومان سرمایه‌گذاریرا دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار