کد خبر: 724192
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
شهداي غواص درست زماني كه بايد مردم را به مقاومت و ايستادگي دعوت كنند، پيام آوردند كه ما ايستاديم حتي با دست‌هاي بسته، شما هم بايستيد. ۲۶ خرداد يك رفراندوم تاريخي «نه» به سازش، «آري» به مقاومت بود.
به گزارش تسنيم، محمدنبي حبيبي، دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران اين حزب با طرح اين پرسش كه «تحريم‌ها پدر مردم را درآورده‌اند»يا «حل همه مشكلات در گرو مذاكرات است حتي آب خوردن» يا بگوييم خزانه كشورخالي است، اين رجزخواني به نفع دشمن است يا دوست، اظهار داشت: بيان اين مواضع كه آدرس غلط به دشمن مي‌دهد را با آب و تاب در روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب منعكس كردن به چه معني است؟ ما در رجزخواني ايام نبرد بايد دل دشمن را بلرزانيم يا دل ملت را؟!
وي با اشاره به توانمندي‌هاي ملت ايران در مقابله با دشمنان اسلام خاطرنشان كرد: ايران امروز از هميشه قدرتمندتر است هر كسي كه وارد كشور شود و چند روز در ميان مردم زندگي كند مي‌فهمد كه ملت ايران كمر تحريم‌ها را شكسته‌اند و مثل كوه در برابر تهديدات خارجي ايستاده‌اند.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به حضور باشكوه مردم در تشييع جنازه شهداي غواص گفت: روز 26 خرداد امسال دهها هزار جوان رشيد ايراني آمده بودند تا با تعظيم و تكريم شهدا بگويند ما تا آخر ايستاده‌ايم. وي افزود: در وصيت‌نامه شهيدان غواص آمده بود كه تا پاي جان در برابر امريكا مي‌ايستيم. مردم در اين حماسه بي‌نظير هم‌صدا با شهداي غواص فرياد مي‌زدند مرگ بر امريكا، نه سازش، نه تسليم، نبرد با امريكا، مي‌جنگيم، مي‌ميريم سازش نمي‌پذيريم، هيهات منا الذله، عزت قابل مذاكره نيست حتي اگر دست‌هاي ما بسته باشد. اينها شعارهاي روشن و شفافي است، من نمي‌دانم چرا اين شعار به عده‌اي برخورد و آن را به خودشان گرفتند.
حبيبي با اظهار تأسف از تيتر روزنامه‌هاي مدعي اصلاح‌طلبي در روز چهارشنبه گذشته اظهار داشت: روزنامه‌هاي مدعي اصلاح‌طلبي شعارهاي مردم در 26 خرداد امسال را «مصادره شهدا» و «برگزاري يك ميتينگ سياسي» معني كردند. اين فهم از شعارهاي ملت واقعاً تأسف‌انگيز است. مگر اين جماعت دنبال سازش با امريكا هستند كه از شعار مرگ بر امريكا مي‌ترسند.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تجليل از نمايندگان مجلس در تصويب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهاي هسته‌اي بيان داشت: رأي صد درصدي نمايندگان در موافقت با بررسي طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهاي هسته‌اي فوق‌العاده مهم است و بايد از نمايندگان محترم تشكر كرد.
وي افزود: اين خواست ملت است كه تمامي تحريم‌ها در روز توافق كامل و يكجا لغو شود. اين خواست ملت است كه تحقيق و توسعه فناوري هسته‌اي بايد ادامه يابد و هيچ محدوديتي را برنتابيم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار