کد خبر: 723699
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: به‌زودی 600 دوربین ثبت تخلف زیرپوشش شبکه نظارتی این مجموعه قرار می‌گیرد.
سهيل جاني پور

آفرین محمدزاده با بیان اینکه چهار نمایندگی با حوزه مدیریت در مازندران فعالیت دارند، اظهار کرد: به لحاظ اهمیت مازندران با داشتن سه بندر فعال بزرگ و قطب گردشگری و کشاورزی فعالیت این پایانه‌های مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تسریع در روند کار در اولویت است، افزود: برای روان‌سازی کار باید موانع را در مسیر توسعه فعالیت را با تعامل و حضور بیشتر کنار زد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از فعالیت 132 شرکت حمل و نقل کالا در استان خبر داد و تصریح کرد: مازندران دارای 162 شرکت حمل و نقل مسافر، شش شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا و دو شرکت حمل و نقل بین‌المللی مسافر برای تحقق امور مرتبط این حوزه است.

وی با بیان اینکه 90 درصد حمل و نقل مسافر و کالا در کشور از مسیرهای جاده‌ای انجام می‌شود، گفت: در حمل و نقل کالا هفت انجمن منطقه‌ای در مازندران تشکیل شد که با محوریت دو کانون فعالیت می‌کنند.

محمدزاده با اشاره به اینکه سه شرکت حمل و نقل کالا و یک تعاونی کامیون‌داران در فریدونکنار فعالیت می‌کنند، بیان کرد: فضای مناسب، ناوگان، تجهیزات و ضوابط حمل و نقلی در فعالیت‌های شرکت‌های حمل و نقلی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تعداد ورود و خروج کامیون‌ها در سطح فریدونکنار زیاد است، ادامه داد: باید با همکاری دستگاه‌های فعال در این حوزه برای ساماندهی امور گام برداشت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با تاکید بر اینکه فضای فعلی نمایندگی اداره پایانه‌های فریدونکنار به صورت پارکینگی است، اظهار کرد: باید با همدلی و برنامه‌ریزی در راستای ایجاد فضای پایانه‌ای گام برداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیل در روند اجرایی کار در دستور کار است، تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تکمیل روند خدمت‌رسانی در نمایندگی شهرستان فریدونکنار کوشا باشند.

محمدزاده با بیان اینکه تاسیس شرکت‌های حمل و نقل و پایانه با تسهیلاتی در روند کار حمایت می‌شود، خاطرنشان کرد: باید نیازسنجی‌های لازم در شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافری در فریدونکنار مورد حمایت است، افزود: شرکت‌های مسافربری و مجموعه پایانه‌ای می‌تواند از طرف شهرداری و یا شرکت‌های خصوصی انجام شود.

محمدزاده با تاکید بر لزوم ایمن‌سازی جاده‌های منطقه، گفت: با توجه به نزدیکی شهرها و روستاهای بین‌شهری و تردد ادوات کشاورزی خطرهای فراوانی در این راستا وجود دارد که باید با تدابیر لازم حل و فصل شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اجرای برنامه توزیع کلاه ایمنی و ساخت پل‌های عابر پیاده در استان، ادامه داد: 73 دستگاه ترددشمار برخط در جاده‌های مازندران به صورت آنلاین ترددها را گزارش می‌دهد.

محمدزاده با بیان اینکه 43 دوربین نظارت تصویری در راه‌های مازندران نصب و فعال است، افزود: به‌زودی 600 دوربین ثبت تخلف زیرپوشش شبکه نظارتی حمل و نقل و پایانه‌های مازندران قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه عوامل بازدارنده سهم زیادی در کاهش تصادفات و سوانح دارد، گفت: اداره‌کل پایانه‌های مازندران آمادگی کامل دارد تا با معضلات تصادفات جاده‌ای و مشکلات ترافیکی شهرستان فریدونکنار را با همکاری برطرف کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر