کد خبر: 722151
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
در پی درج گزارشی با عنوان «كاسب كاري به اسم شهدا براي گرفتن مجوز» در تاریخ شنبه 16 خرداد، «پرواز همای» جوابیه ای به شرح ذیل به دفتر روزنامه ارسال کرد.

هر کسى در گذشته‌ زندگى خویش اشتباهاتى داشته است که با مرور زمان به حقیقت دست پیدا کرده و راهش را پیدا مى‌کند. من نیز یک انسانم که پى به اشتباهاتم برده‌ام و امروز تلاش مى‌کنم تا ثابت کنم من هم فرزند همین سرزمینم. بلاتشبیه، مگر جز این است که امام حسین علیه السّلام به حُر ریاحی که از یزیدیان بود، اعتماد کرد و او را بخشید؟

پروردگار گواه است، آهنگى که براى شهداى گمنام ساختم را با تمام وجود و از صمیم قلب خواندم و با لحظه لحظه ساختن و ضبطِ این آهنگ اشک ریختم. آن روز که خبر یافتن پیکر 175 شهید غواص را خواندم مانند تمامی عاشقانِ سرزمینم، تلاش کردم تا به سهمِ خود، تحفه‌ای تقدیم سرافرازان همیشه جاوید وطنم کنم. آنچه امروز قلب مرا آزرده کرده این است که یاد کردن از شهدایِ دفاع مقدس را ابزاری برای حضور دوباره من بر صحنه‌ی موسیقی دانسته و خوانده‌اید. من هیچ گواهی ندارم جز خدای شهیدان و روح متعالی شهدایی که با نثار جانشان از ناموس سرزمینم پاسداری کردند.

اگر من در گذشته اشتباهى داشته‌ام، پذیرفته‌ام و آمده‌ام که جبران کنم. صبور باشید، امروز و آینده‌ام را ببینید و سپس تصمیم بگیرید...

نمی‌دانم این همه اصرار براى تخریبِ من از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ من پاسخ اعتماد نظام را، پاسخِ محبت مردم را و پاسخ انتقاد اهالى موسیقى و منتقدان را فقط روى صحنه می‌توانم بدهم، چرا این فرصت را نداشته باشم؟ من فرزند این انقلاب هستم و تا زنده‌ام وفادار به این سرزمین خواهم ماند.

درست است، آخرین بار پنج سال پیش من به اشتباه با چند شبکه‌ ماهواره‌اى مصاحبه داشتم اما هرگز بیرون از چارچوب کنسرت‌هایم حرفى نزدم

در این هشت سالى که روى صحنه نبوده‌ام هر ماه به وزارت ارشاد مراجعه کردم اما صلاح نمى‌دیدند و بستر جامعه براى اجراى کنسرت من فراهم نبود چون بخشى از شعرهایم در راستاى مبارزه با ریاکاریست. متاسفانه برداشت‌هاى گوناگون از شعرها و آهنگ‌هایم خیلى‌ها را به اشتباه مى‌اندازد اما به امید پروردگار امروز یک هماى تکامل یافته و آگاه با زبانى متفارت خواهید دید. باور نمی‌کنید؟ بیایید و ببینید...

من یک هنرمندم. می‌خواهم براى مردم سرزمینم بخوانم و از حاشیه‌ها دور باشم. خواهش می‌کنم مرا وارد این بازی‌ها نکنید.

فرهنگ ایرانی و اسلامی ما سرشار از آموزه‌ها و پندهایی است که ما را دعوت به شکیبایی و مهرورزی می‌کند. به رسولِ رحمت و مهربانی، قدری مهربان‌تر باشید، صبر پیشه کنید، اعتماد کنید و قصاص قبل از جنایت نکنید.

مفتخرم در روستای احمد سرگوراب در گوشه‌ای از همین سرزمین به دنیا آمدم. روستایی‌ام و کشاورز زاده. این شعر را که از زبانِ کودکی روستایی‌ست و در تمام اجزای طبیعت نشانه‌های خدا را می‌جوید و می‌بیند به شما تقدیم می‌کنم.

خدا در روستاى ماست

خدا در روستاى ما کشاورز است

خدا را دیده‌ام با کارگر‌ها مهر را مى‌کاشت

ایمان را درو مى‌کرد...


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
...میگه ، مجوز میخاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
الهی برای شما ...بمیرم که حتی جرات ندارید متن کامل جوابیه رو منتشر کنید.
رنجبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
با سلام یک صفحه جوابیه مربوط به کیست ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار