کد خبر: 720685
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
امام جمعه موقت خرم آباد:
امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: غربی ها به زیاده خواهی خویش همواره ادامه می دهند.
بهروج
حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبعه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: همه ما منتظر موعود قرآن و خداوند هستیم.
 وی انتظار فرج را به معنای آمادگی و امید ظهور حضرت ولی عصر(عج) بیان کرد و افزود: انتظار به معنای قانع نبودن از وضعیت کنونی است.
 حجت الاسلام متقی نیا در ادامه عنوان داشت: انتظار به معنای تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) است.
 وی با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن های ولادت حضرت ولی عصر(عج) بیان کرد: در برگزاری جشن ها باید تلاش کنیم قلب امام زمان(عج) را راضی نگه داریم.
 امام جمعه موقت خرم آباد احیا در شب نیمه شعبان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: ما نیازمند به عبادت، و راز و نیاز کردن با خداوند هستیم.
 وی در ادامه با اشاره به وعده خداوند و ایات قرآن یادآور شد: در روزی که وعده خداوند محقق شود، ترس، نگرانی و ناامنی به امنیت تبدیل خواهد شد.
 حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان داشت: امام خمینی(ره) حامی نهضت های آزادی بخش جهان بود.
 وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل افزود: در زمان جنگ و صلح هیچ گاه نباید از دسیسه های دشمن غافل شد. 
 امام جمعه موقت خرم آباد مسلط بودن به سلاح صبر و ایمان را بهترین راه مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: برای پیروزی در برابر دسیسه های دشمن باید بتوان راه و تفکر امام خمینی(ره) را ادامه داد.
 وی با اشاره به توافقات هسته ای گفت: نتیجه مذاکرات به سه شکل اتفاق می افتد، یا در مذاکرات به توافق نمی رسند، تمدید مذاکرات صورت می گیرد و یا توافق تحقیر آمیز صورت می گیرد.
 حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به پایبند نبودن غربی ها به اصول یادآور شد: آنان همواره به زیاده خواهی و قانون شکنی خود ادامه می دهند.
 امام جمعه موقت خرم آباد تأکید کرد: افرادی که خود را وابسته به امام راحل، ولایت، رهبری، نظام و کشور می دانند در شکل گیری توافق هسته ای باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنند.
 وی با تأکید بر جلوگیری از شکل گیری توافق تحقیرآمیز در مذاکرات هسته ای عنوان داشت: شکل گیری توافق مورد نظر ملت ایران لغو همه تحریم ها و حفظ دستاوردهای فناوری هسته ای در حدی که کشور نیاز دارد، است. 
 حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر عدم بازرسی از مکان های نظامی ایران تصریح کرد: بازرسی باید در حد متعارف بین المللی باشد.
 وی با گرامی داشت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر و روز جوان اظهار داشت: جوانان نیروی محرک جامعه هستند.
 امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که تحقق آرمان های انقلاب بدون حضور جوانان امکان پذیر نیست، یادآور شد: باید به جوانان همچون دوران دفاع مقدس میدان داد.
 وی با اشاره به این که جوانان آینده سازان کشور هستند، تصریح کرد: جوانان نیز باید بدانند که در برابر اینده کشور مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.
 


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار