کد خبر: 720500
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان تعامل مسؤولان و ائمه جمعه را نشان همدلی دانست و افزود: ایجاد تعامل وظیفه همه مسؤولان در عرصه های گوناگون است.
بهروج

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولیفقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، صبح امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: پویایی انقلاب به برکت رهبر معظم انقلاب است.

 وی افزود: در جامعه امروز با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال، توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مهم ترین سلاح مبارزه با دشمنان را همدلی و هم زبانی مردم و مسؤولان بیان کرد و عنوان داشت: ولایت‌پذیری مهم ترین عامل همدلی و همزبانی است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان همدلی و تعامل با همدیگر را وظیفه مسؤولان دانست و بیان داشت: تعامل مسؤولان با ائمه جمعه نشانه همدلی است.

  وی با تأکید بر این که خدمت به مردم مهم ترین عامل همدلی و همزبانی است، افزود: در این راستا باید از اعمال تفرقه‌انگیز خودداری کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که آمریکا کشوری زورگو و عهدشکن است، یادآور شد: آمریکایی‌ها به هیچ یک از اصول بشری و انسانی پایبند نیستند.

 وی با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در مزاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: می‌خواهد مراکز نظامی ما را بازدید و با دانشمندان هسته‌ای ما مذاکره کنند.

 امام جمعه خرم آباد بیان داشت: آمریکایی‌ها در مذاکره هسته‌ای صادق نیستند و به اصول انسانی پایبند نیستند.

 وی در ادامه با اشاره به حمایت آمریکا از آل سعود در حمله به یمن اظهار داشت: حمایت آمریکا از آل سعود نشان از پایبند نبودن آمریکایی ها به اصول انسانی است.

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی سیاست آمریکا و استکبار جهانی را جنگ‌افروزی و تفرقه‌افکنی بیان کرد و عنوان داشت: امروز استکبار جهانی می‌خواهد جنگ نیابتی راه بیاندازد.

  وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در برابر بصیرت و دیانت ملت ایران و آمادگی نیروهای مسلح هرگز موفق نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار