کد خبر: 719919
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
راوي پرفروش‌ترين كتاب دفاع مقدس، روايتگر خون‌دل اين روزها شد
سيده‌ زهرا حسيني بيش از آنكه با نامش شناخته شده باشد، به كتابي كه آن را روايت كرده مشهور است و بيش از آنكه او را به اسم بانو حسيني بشناسند، به عنوان «راوي كتاب دا» مي‎شناسند.
سميرا سروش
سيده‌ زهرا حسيني بيش از آنكه با نامش شناخته شده باشد، به كتابي كه آن را روايت كرده مشهور است و بيش از آنكه او را به اسم بانو حسيني بشناسند، به عنوان «راوي كتاب دا» مي‎شناسند.
راوي كتاب دا همزمان با سالروز پيروزي خرمشهر، در همايش تجليل از زنان مقاومت و در شهري كه روايت مقاومت و ايستادگي‌اش را كرده است، حاضر شد اما اين‌بار اشاره‎اي هم به شرايط روز داشت و از خون‌دلي گفت كه مي‌خوريم. سيده زهرا حسيني در اين همايش با اشاره به فداكاري شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا هرگز در برابر امام خود كوتاهي نكردند، اما امروز شاهد كوتاهي برخي‌ها در برابر مقام معظم رهبري هستيم.
وي ادامه داد: چرا بايد به رهبر چشم بگوييم ولي كار خود را انجام بدهيم؟! چرا ايشان بايد خون‌دل بخورند و بگويند اجازه بازرسي را نمي­‌دهند، آيا اين تدبير و اميد است؟!
راوي كتاب دا افزود: دل ما خون است. آيا اين همه شهيد داديم كه به اينجا برسيم؟ نبايد اجازه دهيم با بي‌تدبيري‌ها خون شهدا پايمال شود. وي افزود: شيوه و منش ما اينگونه نيست كه شهيد بدهيم و بعد از آن به اين حساب كه وظيفه‎مان را انجام داده‎ايم به گوش خانه بازگرديم، بلكه پس از تقديم شهدا كار ما آغاز مي‌شود، بعد از شهداست كه ما مأمور پاسداشت خون آنها و بيان فلسفه شهادتشان هستيم. سيده زهرا حسيني، راوي كتاب دا اظهار داشت: الگوي ما حضرت زينب(س) است و ديديم كه پس از واقعه عاشورا اين بانوي عظيم‌الشأن خوار و ذليل نشد تا جايي كه در اسارت در مجلس يزيد چنان خطابه‌اي كرد كه همه ميخكوب شدند.  وي افزود: هشت سال دفاع مقدس، برگ زريني بر تارك تاريخ ايران اسلامي است و سوم خرداد برگ زرين ديگري است كه بايد الگو شود.
بانو حسيني در پايان هم دعاي معناداري كرد: از خداوند براي مسئولان نظام آرزوي تدبير واقعي همراه با بصيرت دارم، زيرا تدبير بدون بصيرت به درد نمي‌خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار