کد خبر: 719735
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
مستند «بيست و سه و آن يك نفر» برگرفته از كتاب «آن بيست و سه نفر» با حضور سردار رمضان شريف، مديركل روابط عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران، در چهل و دومين جلسه سينما روايت اكران مي‌شود.
به گزارش «جوان»، چهل و دومين جلسه سينما روايت به مناسبت سوم خرداد و روز آزادسازي خرمشهر، به اكران و بررسي مستند «بيست و سه و آن يك نفر» مي‌پردازد.
اين مستند به نويسندگي و كارگرداني مهدي جعفري و تهيه‌كنندگي عليرضا رئيسيان ساخته شده و برگرفته از كتاب «آن بيست و سه نفر» است.
كتاب آن بيست و سه نفر خاطرات خودنوشته آزاده احمد‌يوسف‌زاده است كه در جريان عمليات آزاد‌سازي خرمشهر به اسارت درمي‌آيد. در اين كتاب شرح هشت ماه نخست اسارت اين نوجوان كه در يك گروه شامل 19 نوجوان كرماني و چهار نوجوان ديگر بودند و ماجراهاي آنها از جمله ديدار با صدام در كاخ رياست جمهوري عراق نگاشته شده است. رهبر معظم انقلاب چندي پيش بر اين كتاب تقريظ نوشته‌اند. در جلسه اكران اين مستند سردار رمضان شريف، مديركل روابط‌عمومي و سخنگوي سپاه پاسداران و علي شاه‌حاتمي كارگردان سينماي دفاع مقدس حضور خواهند داشت.
چهل و دومين جلسه سينما روايت روز يك‌شنبه سوم خرداد رأس ساعت 17 در مجتمع فرهنگي اسوه واقع در خيابان انقلاب اسلامي، نبش بهار جنوبي برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار