کد خبر: 719387
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
رئيس‌جمهور:
رئيس‌جمهور در اجتماع بزرگ مردم آذربايجان شرقي در ورزشگاه تختي تبريز با تأكيد بر اينكه «پايان مذاكرات هسته‌اي به حول و قوه الهي افتخار براي ملت بزرگ ايران خواهد بود»، گفت: دولت يازدهم، مسير پيشرفت و رونق اقتصادي را با همه مشكلات، با قدرت ادامه خواهد داد.
رئيس‌جمهور در اجتماع بزرگ مردم آذربايجان شرقي در ورزشگاه تختي تبريز با تأكيد بر اينكه «پايان مذاكرات هسته‌اي به حول و قوه الهي افتخار براي ملت بزرگ ايران خواهد بود»، گفت: دولت يازدهم، مسير پيشرفت و رونق اقتصادي را با همه مشكلات، با قدرت ادامه خواهد داد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، حجت‌الاسلام روحاني تصريح كرد: «مسير را براي رونق اقتصادي و رفاه عمومي و پيروزي در مذاكرات هسته‌اي به شرطي كه طرف مقابل ما زياده‌خواه نباشد، ادامه مي‌دهيم.»
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه «ملت ما صدا و نداي واحد در برابر بدخواهان دارد»، اظهار داشت: امروز در صحنه بين‌المللي به يك نقطه بسيار مهم رسيده‌ايم و در حال شكست دادن نهايي‌ طرح ايران‌هراسي در سطح دنيا هستيم. دكتر روحاني گفت: ملت، دولت، رهبري معظم انقلاب و نظام ما، در يك تلاش منسجم و هماهنگ، چهره واقعي ملت بزرگ ايران را به جهانيان معرفي كرده و معرفي خواهيم كرد.
 رئيس شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اينكه «بايد با وجود اختلاف‌نظرها در مسير اهداف ملي، متحد و يكپارچه باشيم»، گفت: امنيت، ثبات و آرامش در سراسر كشور نه تنها حاكم است بلكه اميد ملت‌هاي منطقه و چشم آنها به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مردم بزرگ ايران است. دكتر روحاني افزود: امروز در صحنه بين‌المللي سرداران مذاكرات و ديپلماسي، براي ملت ايران غرور و افتخار آفريده‌اند و مردم ما پشتيبان مذاكره‌كنندگان هستند.
رئيس‌جمهور در ادامه با تأكيد بر ضرورت حفظ وحدت ملي در كشور، اظهار داشت: وجود افكار مختلف و ديدگاه‌هاي جناحي و فعاليت احزاب در كشور مردم‌سالار اشكالي ندارد، اما بايد به مثابه يك ملت و دولت واحد كه رهبري واحدي داريم، با صدا و نداي يكپارچه در برابر بدخواهان بايستيم.
دكتر روحاني با تأكيد بر اينكه پايان اين مذاكرات به حول و قوه الهي افتخاري براي ملت بزرگ ايران خواهد بود، گفت: همه مردم از اقشار مختلف در كشور، خواهان آرامش، توسعه، شغل آبرومند براي نسل جوان، حركت كشور در مسابقه جهاني به سمت پيشرفت اقتصادي، فرهنگي و مسائل اجتماعي بوده و هستند و نبايد فراموش كرد كه اين دولت و مردم از ۲۴ خرداد سال ۹۲ با هم پيمان بستند و دست به دست يكديگر دادند تا با وحدت، انسجام و آشتي ملي ايران روز به روز قوي‌تر و مستحكم‌تر شود.
رئيس‌جمهور ادامه داد: ملت ما در كنار حركت فناوري صلح‌آميز هسته‌اي، خواهان حركت سالم اقتصادي در كشور و اشتغال جوانان است.  قطعاً كسي در كشور از رونق اقتصادي و خروج از ركود ناخرسند نمي‌شود، بنابراين بايد همه اين مسير واحد را با يكديگر طي كنيم.
 رئيس شوراي عالي امنيت ملي، مردم ايران را صاحبان و ولي‌نعمتان كشور خواند و با بيان اينكه همه مسئولان خادمان اين ملت بزرگ هستند، اين سؤال را مطرح كرد كه آيا كسي اجازه دارد، دست در جيب مردم كند و اموال آنها را بردارد و با طرح سخنان درشت و شعارهاي تند و بي‌خاصيت، زندگي مردم را از هم بپاشاند؟
دكتر روحاني ادامه داد: اگر كسي مي‌خواهد شعار بدهد از جيب خود هزينه كند نه از جيب مردم. ما حق نداريم از جيب مردم براي شعار و افراط‌زدگي در جامعه هزينه كنيم. حق نداريم كاري كنيم كه مردم نگران آينده و امنيت كشور شوند. ملت و دولت ايران صلح‌خواه هستند. امام راحل ما خواهان صلح بود و رهبر معظم انقلاب نيز صلح‌خواه است. ما هيچ‌گاه قصد تجاوز به كشوري نداشته‌ايم، البته اگر كسي چشم طمع به كشور ما داشته باشد با قدرت تمام مقابله خواهيم كرد. رئيس‌جمهور گفت: ما ملتي هستيم كه مي‌خواهيم در همه زمينه‌ها پيشرفت كنيم و به حول و قوه الهي و با حمايت و تلاش مردم، ان‌شاء‌الله در صحنه بين‌المللي خواهيم توانست. موفقيت و پيروزي را براي مردم به ارمغان بياوريم.
دكتر روحاني همچنين با ابراز تأسف از اينكه در روزگار و منطقه ما و همه اطراف كشور آتش اختلاف و جنگ دامن ساكنان اين مناطق از يمن، عراق، سوريه و فلسطين تا افغانستان و پاكستان را فرا گرفته است، ‌اظهار داشت: الحمدلله ايران، با دلاوري مردم و انسجام و وحدت ملت بزرگ ايران، كانون امنيت، ثبات و آرامش است.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: امروز نه تنها آرامش در سراسر كشور ما حاكم است، بلكه چشم اميد ملت‌هاي منطقه به نظام جمهوري اسلامي ايران و مردم بزرگ ايران است. ما نيز هر كجا كه لازم بوده و در توان نظام و دولت و ملت بوده است براي آرامش، امنيت و ثبات قدم برداشته‌ايم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار