کد خبر: 716437
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
پرويز شهبازي، اين روزها پيش توليد تازه‌ترين كارش «نسيم» را انجام مي‌دهد.
حامد مظفري
پرويز شهبازي، اين روزها پيش توليد تازه‌ترين كارش «نسيم» را انجام مي‌دهد.
 تهيه‌كنندگي فيلم تازه شهبازي را مسعود ردايي برعهده دارد و اين كارگردان همچنان به دنبال چهره‌اي ديده نشده براي يكي از نقش‌هاي اصلي زن فيلم مي‌گردد.
پرويز شهبازي مدتي است يك تست بازيگري را براي پيدا كردن اين چهره جديد راه انداخته كه البته هنوز به نتيجه نرسيده است.
با اين حال نكته جالب درباره پروژه «نسيم» نه اين تست بازيگري بلكه حضور يكي از چهره‌هاي جنجالي تلويزيون به عنوان بازيگر اصلي زن است. شنيده‌هاي ما حكايت از آن دارند كه آزاده نامداري مجري زني كه در يكي دو ماه اخير به‌واسطه درگيري‌هاي مجازي كه با همسر سابقش فرزاد حسني داشته و در كانون توجه قرار گرفته، بناست نقش اصلي زن «نسيم» را ايفا كند.
اگر توافقات نهايي ميان طرفين برقرار شود و آزاده نامداري نقش اصلي«نسيم» را بازي كند، اين نخستين تجربه بازيگري اين مجري زن تلويزيون خواهد بود. در سوي مقابل ساعد سهيلي، فرزند كارگردان «گشت ارشاد» و «كلاشينكف» كه «رخ ديوانه» را هم روي پرده دارد، بناست نقش مقابل چهره تازه وارد فيلم را بازي كند.
در «نسيم» آزاده نامداري دخترخاله دختركي ۱۷ ساله است كه بناست با تست بازيگري انتخاب شود و ساعد سهيلي نيز كاراكترش در ارتباط با اين دخترك است كه روايت مي‌شود. «نسيم» داستان يك سرباز امريكايي است كه از روي يك ناو امريكايي به خليج فارس افتاده و موج او را به ساحل ايران انداخته است. يك مرد جنوبي اين سرباز زخمي را پيدا و مدتي از او نگهداري مي‌كند و بعد به اقتضاي داستان به عنوان يك دوست او را به سمت تهران مي‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار