کد خبر: 715065
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» درباره پرداخت هزينه ساخت اين سريال از سوي وزير بهداشت براي پخش نشدن آن را شايعه دانست و تكذيب كرد.
تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» درباره پرداخت هزينه ساخت اين سريال از سوي وزير بهداشت براي پخش نشدن آن را شايعه دانست و تكذيب كرد.
حميدرضا مهدوي، تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني «در حاشيه» درباره جزئيات فاز دوم اين سريال گفت: خوشبختانه فاز اول در حاشيه با استقبال خوبي از سوي مخاطبان مواجه شد و ما در تدارك ساخت فاز دوم آن هستيم.
وي افزود: به زودي كار نگارش فاز دوم در حاشيه آغاز و همزمان دكورهاي مربوط به اين بخش ساخته مي‌شود و در سريع‌ترين زمان ممكن كار تصويربرداري را آغاز مي‌كنيم. مهدوي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چندي پيش مطلبي منتشر شده بود كه وزير بهداشت به منظور جلوگيري از پخش سريال قصد داشته تمام هزينه‌هاي توليد آن را يكجا پرداخت كند تا در حاشيه به آنتن نرسد؛ اين موضوع چقدر صحت دارد، تصريح كرد: اين مطلب به هيچ وجه صحت ندارد و بنده آن را تكذيب مي‌كنم. يكي از رسانه‌ها در مصاحبه‌اي كه با آقاي خشايار الوند از نويسندگان سريال داشته، شيطنت كرده و اين جمله را به نقل از او گفته است.
وي گفت: نه در شأن رياست محترم رسانه ملي و نه در شأن وزير محترم بهداشت است كه چنين نقل قول‌هايي به ايشان نسبت داده شود. خوشبختانه در حال حاضر تعامل خوبي وجود دارد و اميدوارم اين تعامل در فازهاي بعدي هم به خوبي ادامه پيدا كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار