کد خبر: 710351
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
شبکه مستند سیما برای لحظات تحویل سال برنامه ویژه ای تحت عنوان « سال تحویل کجایی؟» تدارک دیده است.
این برنامه ترکیبی قصه موازی آدم های مختلفی را روایت می کند که ساعات پایانی سال و همچنین لحظه تحویل سال آن ها متفاوت از دیگران است.

افرادی که به خاطر مشغله شان در لحظه سال تحویل در کنار خانواده نیستند همچون آتش نشانان ، رفتگران و یا فعالان هلال احمر ، از سوژه های این برنامه هستند. در ضمن برای اولین بار تنها واحد زنان آتش نشان ایران در قالب این برنامه به تصویر کشیده می شود.

از دیگر نکات جذاب این برنامه می توان به حضور آرمیتا رضایی نژاد فرزند یکی از شهیدان هسته ای کشور در کنار سفره هفت سین و دعای او برای مردم ایران اشاره کرد. همچنین در بخشی از این برنامه با مسئول نقاره زن های حرم امام رضا علیه السلام که 68 سال است هر روز از خانه اش در مجاورت حرم به زیارت رفته و نقاره زنی می کند همراه می شویم .

ضمن این که در لحظه سال تحویل همراه با صدای استاد منوچهر اسماعیلی و بر تصاویر زیبای حرم امام رضا علیه السلام دعای تحویل سال خوانده می شود.

همچنین در کنار این ویژه برنامه ، مستندهایی همچون « خانه مادری ام مرداب » ، « زائر بهار» ، « نوروز ایرانی » ، « پلک » ، « بخش مریم » ، « دوربین شما » ، « خانه تکانی » و مجموعه « گلستانه » پخش خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار