کد خبر: 710267
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
مانوئل والس به عنوان دشمن احمق مردم ايران شناخته شد
سومين دوره برگزاري جشنواره باروت خيس، با معرفي «مانوئل والس» نخست وزير فرانسه به عنوان برنده جايزه باروت خيس به پايان رسيد، همچنين «دي‌تر كاتليس» مدير جشنواره برلين نيز برنده اولين جايزه «خرس طلايي» شد.
محمدصادق عابديني
سومين دوره برگزاري جشنواره باروت خيس، با معرفي «مانوئل والس» نخست وزير فرانسه به عنوان برنده جايزه باروت خيس به پايان رسيد، همچنين «دي‌تر كاتليس» مدير جشنواره برلين نيز برنده اولين جايزه «خرس طلايي» شد.
به گزارش«جوان» سومين جشنواره باروت خيس شامگاه دوشنبه در خرمشهر برگزار شد و نخست‌وزير فرانسه توانست جايزه اين دوره باروت خيس را به عنوان احمق‌ترين سياستمدار سال به خود اختصاص دهد.  
   كانديداهاي دوره سوم باروت خيس
بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به دليل كشتار 578 كودك در 51 روز، آواره كردن يكهزار و 170 فلسطيني و كشتار 2 هزار و 40 نفر از اهالي غزه، مانوئل والس سياستمدار فرانسوي و نخست‌وزير فرانسه به دليل توهين به اعتقادات اديان الهي و حمايت از نشريه هتاك «شارلي ابدو»، جان مك‌كين سناتور ارشد ايالت آريزونا و كانديداي جمهوريخواهان براي شركت در انتخابات رياست جمهوري امريكا به دليل حمايت علني از داعش با وجود ادعاي جنگ با آنها، كلوديا روت سياستمدار حزب سبز آلمان و در حال حاضر به عنوان يكي از معاونان رئيس‌جمهور از مجلس فدرال آن كشور و ديويد كامرون نخست‌وزير انگليس براي اهانت به رئيس‌جمهور و ملت بزرگ ايران در سومين دوره جشنواره باروت خيس به عنوان نامزد‌هاي نهايي برگزيده شده بودند.
   خرس طلايي جايزه مدير جشنواره خرس طلايي
در اين دوره از جشنواره باروت خيس، از جايزه ابتكاري جديدي نيز رونمايي شد و اولين برنده آن نيز مشخص گرديد. جايزه «خرس طلايي» متعلق به كسي است كه با اقدامات خود در سال گذشته، هنر را بي‌اعتبار كرده است. اين جايزه امسال به اتفاق آرا به «دي‌تر كاتليس» مدير جشنواره فيلم برلين كه يك فيلم ضدايراني را به عنوان اثر بر‌تر انتخاب كردند، تعلق گرفت.
سيدمحمدياشار نادري، دبير جشنواره جايزه بين‌المللي درباره طراحي تنديس (خرس طلايي) گفت: خرس طلايي يكي از نمادهاي كشور آلمان است و فردي كه برخلاف جهت، خرس طلايي را حركت مي‌دهد در حقيقت تلاش مي‌كند با قلاده‌اي كه به گردن دارد، مسير اين خرس طلايي را به انحراف بكشاند و به اين جشنواره آسيب برساند.
   نخست‌وزير فرانسه دشمني اروپا با پيامبر اكرم(ص) و اسلام را برملا ساخت
سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين از سخنرانان اين مراسم بود كه با اشاره به اهداي اولين جايزه بين‌المللي باروت خيس به همسر اوباما گفت: دو سال پياپي بود كه هاليوود جايزه اسكار را به فيلم‌هاي ضدايراني اهدا ‌كرد، با اهداي جايزه بين‌المللي باروت خيس به همسر اوباما، پاسخي به اين حركت سياسي آنها داديم كه بازگوكننده عدم‌استقلال هاليوود بود اما آنها كه مي‌دانستند براي سال سوم هم نمي‌توانند جايزه اسكار را به يك فيلم ضدايراني اهدا كنند، اين جايزه را از طريق جشنواره برلين در آلمان، به فيلم ضدايراني دادند!
وي گفت: امسال هم مسئولان ستادمردمي جايزه باروت خيس با بيشترين رأي مردمي، مدير جشنواره برلين آلمان را به عنوان كانديدايي براي دريافت جايزه خرس طلايي تعيين كردند تا پاسخي به اين حركت آنان دهند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تأكيد كرد: امسال ستاد مردمي جايزه بين‌المللي باروت خيس با حضور در مسيرهاي راهپيمايي22 بهمن در خيابان آزادي تهران، با راه‌اندازي غرفه انتخابات مردمي باروت خيس، بيش از 150 هزار رأي مردمي را براي تعيين كانديداي نهايي سومين جايزه بين‌المللي باروت خيس دريافت نمودند كه نخست وزير فرانسه به دليل توهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) شايسته دريافت اين جايزه شد.
نقدي افزود: درباره انتخاب نخست‌وزير فرانسه به عنوان كانديداي نهايي سومين جايزه بين‌المللي باروت خيس بايد بگويم كه او علت دشمني‌شان را با ايران افشا نموده است؛ غربي‌ها در دنيا طوري وانمود مي‌كنند كه دشمني‌شان با ايران به دليل مسئله حقوق بشر و به گفته خودشان سلاح‌هاي هسته‌اي است اما نخست‌وزير فرانسه با حمايتش از كاريكاتور موهن به پيامبراكرم(ص) راز دشمني‌شان را با پيامبراكرم(ص) برملا ساخت و نشان داد مخالف اسلام و عدالت هستند.
سردار نقدي خاطرنشان كرد: نخست وزير فرانسه با در دست گرفتن كاريكاتور پيامبراكرم(ص) نشان داد كه با اهداف اسلام مخالف است، چراكه نداي اسلام ناب محمدي مقابله با كساني است كه اموال ديگران را به غارت مي‌برند و عدالت را برقرار نمي‌كنند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان تأكيد كرد: اميدوارم امسال كه ستاد انتخابات مردمي در راهپيمايي 22 بهمن تهران با استقبال مردمي مواجه شد، در سال آينده در استان‌هاي كشور هم گسترش پيدا كند و انتخابات اين جايزه در اقصي نقاط كشور برگزار شود.
   برداشتن نقاب از چهره سران استكبار
حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر، نماينده مجلس و امام جمعه شهر اصفهان نيز با اشاره به خدمات مسلمانان به غرب گفت: ۴۰۰ سال كتاب‌هاي ايراني در غرب تدريس مي‌شد و خدمات فراواني را ارائه داد ولي غرب چيزي جز جنگ و تباهي براي مسلمانان به همراه نداشت.
وي تصريح كرد جشنواره باروت خيس اقدام خوبي است زيرا نقاب از چهره سران استكبار برمي‌دارد.
محمدصالح جوكار، نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي نيز با حمايت از برگزاري جشنواره باروت خيس، درباره انتخاب نخست‌وزير فرانسه گفت: والس بازوي اسلام‌هراسي و اهانت جهاني به دين مبين اسلام شد و بايد با تنفر افكار عمومي از وي اين بازو قطع شود. جوكار با انتقاد از دولت و وزارت ارشاد تصريح كرد: امسال كه مزين به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي بود كمترين حمايت را از عرصه فرهنگي انجام دادند و اين خود نگران‌كننده بود. حمايت از تشكل‌هاي مردمي و عدم‌تصديگري بخش دولتي از ضرورت‌هاي فرهنگ در جامعه مي‌باشد.
   ارسال جايزه براي والس به پاريس
در ابتداي مراسم اختتاميه جشنواره باروت خيس سردار يعقوب سليماني مسئول سازمان اردويي راهيان نور بسيج گزارش كوتاهي از اقدامات انجام گرفته در دوازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور ارائه كرد.
سردار سليماني گفت: توفيق داشتيم كه دوازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور را از 20 اسفند تا به امروز به مدت شش شب برگزار كنيم كه در اين مدت، شاهد تجليل از 12 رشته مختلف اين جشنواره بوديم.
وي افزود: برگزاري نشست‌ها و كارگاه‌هاي تخصصي براي برگزيدگان جشنواره ملي سرزمين نور و برنامه‌ريزي براي جشنواره باروت خيس و افزده شدن بخشي به اين جشنواره به عنوان جايزه «خرس طلايي» از جمله ويژگي‌هاي خاص امسال بوده است.
لازم به ذكر است جايزه باروت خيس كه در اين دوره به نخست وزير فرانسه تعلق گرفته، از طريق دو دانشجو به نمايندگي ملت ايران به سفارت فرانسه تحويل داده خواهد شد تا براي مانوئل والس ارسال شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار