کد خبر: 709885
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
سرپرست استانداری مرکزی گفت: میزان اشتغال تعهد شده در سال جاری 12 هزار و 615 فرصت شغلی بوده و تا به امروز 14 هزار و 425 فرصت شغلی ایجاد شده است.

سرپرست استانداری مرکزی گفت: میزان اشتغال تعهد شده در سال جاری 12 هزار و 615 فرصت شغلی بوده و تا به امروز 14 هزار و 425 فرصت شغلی ایجاد شده است.

شکرالله حسن بیگی با بیان اینکه دو هزار شغل بیش از میزان اشتغال تعهد شده ایجاد شده است، این اقدام را مرهون زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها عنوان کرد.

سرپرست استانداری مرکزی گفت: عنوان صندوق مهر امام رضا(ع) اخیرا با مجوز بانک مرکزی، به "صندوق کارآفرینی امید" تغییر یافته است. این صندوق در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود فضای کسب و کار با سازمان‌های مختلف اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه می‌کند.

شکرالله حسن بیگی با بیان اینکه استان مرکزی باید جهت جذب تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تلاش بیشتری انجام دهد افزود: کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف صندوق بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه‌های اجرایی با فرمانداران بسیار ضعیف است، تصریح کرد: در این راستا کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها باید به صورت مستمر برگزار شده و مشکلات در وهله اول به صورت شهرستانی بررسی شود.

سرپرست استانداری مرکزی گفت: امنیت خوبی برای بانک‌های خصوصی در استان ایجاد شده است اما، برخی بانک‌های خصوصی عملکرد خوبی نداشته‌اند که می‌بایست هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

ناصر شیخی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: در استان مرکزی تا به امروز دو هزار و 546 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 569 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

شیخی گفت: این تسهیلات، قرض‌الحسنه با بازپرداخت 36 ماهه است.

وی افزود: 11 طرح اشتغالزایی نیز در بنگاه‌های اقتصادی با سرمایه در گردش 15 میلیارد و 300 میلیون تومان به تصویب رسیده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار