کد خبر: 708978
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
فرمانده لشکر مردمی حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در عراق با اشاره به حمایت های جمهوری اسلامی از رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد با گروه های تروریستی گفت:...
به گزارش شهدای ایران فرمانده لشگر مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع) در عراق در حاشیه نشست مجمع جهانی مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با بسیج با اشاره به روند شکل گیری گردان های مردمی در سوریه برای مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی گفت:  بعد از فتوای مرجعیت و به ویژه فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، نیروهای بسیجی و مومن در کشور سوریه و شهر دمشق برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها دور هم جمع شدند و گردان های مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع)  تشکیل شد . این نیروهای مردمی در ابتدای امر فعالیت خود را در سوریه و اطراف حرم حضرت زینب سلام الله علیها آغاز کردند و تا الان هم در آن منطقه حضور دارند ولی مدتی بعد به دنبال حضور گروه های تروریستی در عراق؛ جمعی از آن ها به عراق آمده و مشغول جنگیدن با گروه داعش هستند .

وی در ادامه با اشاره به نقش آمریکا، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی، بیان داشت: آمریکا و غربی ها متاسفانه در سیاست هایشان دورویی دارند و همیشه به گروه های تروریستی کمک کرده اند، درست بر عکس چیزی که در جهان از خود نشان می دهند. به یاری خدا بسیجی های ما نخواهند گذاشت که  نقشه های دشمن در منطقه عملی شود.

فرمانده لشکر مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع) پیرامون تحولات منطقه و عاقبت حضور گروه های تروریستی در عراق و سوریه، اظهار داشت: نیروهای بسیجی ما  در جهان اسلام آماده هستند و این توانایی را دارند که عالم را از وجود داعشی ها پاک کنند و همه آن ها را نابود خواهیم کرد.

وی به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه، به ویژه در حمایت از جبهه مقاومت در مقابله با جریان های تروریستی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: دست آهنینی که با گروه های تروریستی مقابله می کند و تنها یاور ما بسیجی های جبهه مقاومت؛  فقط جمهوری اسلامی ایران است و به یاری خدا این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده لشکر مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع) در پایان با بیان این  که اگر داعشی ها آمریکا را دارند ما هم حاج قاسم سلیمانی را داریم، عنوان داشت: متعهد می شویم و دست به دست هم می دهیم که با رهنمود های رهبرمان در مقابل گروه های تکفیری و تروریستی با عزمی راسخ  و پرتوان ایستاده و مقاومت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار