کد خبر: 707328
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
فيلم سينمايي ٣١٦ در ادامه نمايشهاي موفقش در مجامع بين المللي اين بار به كشور چك رسيد و قرار است در٢٢ دوره جشنواره پراگ كه از تاريخ ١٩ تا ٢٦ مارچ در جشنواره فبيوشهر پراگ يكي از جشنواره هاي مهم اروپا به نمايش درايد.

فيلم سينمايي ٣١٦ در ادامه نمايشهاي موفقش در مجامع بين المللي اين بار به كشور چك رسيد و قرار است در٢٢ دوره جشنواره پراگ كه از تاريخ ١٩ تا ٢٦ مارچ در جشنواره فبيو شهر پراگ يكي از جشنواره هاي مهم اروپا به نمايش درايد.

پيمان حقاني كارگردان فيلم می گوید: در روزگاري كه همه با فيلمهاي ويدئويي فيلم مي سازند از بزرگان و پيشكسوتان سينما تا تازه واردهايي مثل من قوانين دست و پا گير وزارت ارشاد براي دادن مجوز به محتواي فيلم خود كم بود مجوز ويدئويي و سينمايي نيز سدي شده است براي ديده نشدن كارمان . او اضافه كرد در هيچ جشنواره كوچك يا بزرگ دنيا از سازندگان فيلمها مجوز نمي خواهند و اصلن برايشان مهم نيست كه انها با چه دوربيني يا چه گروهي فيلم را ساخته اند انها به كيفيت فيلم و استعداد فيملسازانش توجه نشان مي دهند درصورتي كه مديران ما قوانين وضع مي كنند كه استعدادهاي سينما خسته و درمانده شوند و از كار كرده پشيمان! اين فيلم كه جشنواره فجر امسال حتي حاظر به تماشاي يك دقيقه از ان نشد و دبير محترم جشنواره حتي بخش هنر و تجربه را هم از ديدن فيلمهاي ويدئويي منع كرد ؛ هم در نمايشهاي خارج از ايران موفق بوده است و هم مورد توجه منتقداني قرار گرفته که در اکران های خصوص فیلم را دیده اند.

316 به كارگرداني و تهيه كنندگي توليد شده است و اولين فيلم سينمايي است كه هيچ يك از شخصيت هاي فيلم در آن ديده نمي شوند و قصه ٦٣ سال زندگي زني را در ١٠ فصل از زندگي او روايت مي كند. گفته مي شود فيلم ٣١٦ فيلمي جذاب و متفاوت و با فرمي بسيار نو و تجربه نشده است.

از نكات قابل توجه فيلم مي توان به موزيك زيبا مهيار افشار آهنگساز ايراني-اسكاتلندي اشاره كرد و قرار است به زودي آلبوم موسيقي فيلم وارد باز شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار