کد خبر: 706117
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
جمعي از طلبه‌ها براي ساخت مجموعه «موسي(ع)» به كارگرداني فرج‌الله سلحشور پيشگام شدند.
جمعي از طلبه‌ها براي ساخت مجموعه «موسي(ع)» به كارگرداني فرج‌الله سلحشور پيشگام شدند.
۱۰۰ نفر از طلاب استان همدان در راستاي كمك به فرج‌الله سلحشور براي ساخت مجموعه «موسي(ع)» و موضوع و محتواي ضدصهيونيستي آن شهريه يكسال خود را به سلحشور اهدا كردند.
بنا بر اين گزارش، فرج‌الله سلحشور در اين‌باره به «فارس» گفت: پروژه «موسي(ع)» به دليل مسائل مالي هنوز كليد نخورده است و به محض اينكه مشكل بودجه آن حال شود كار ساخت آن را آغاز مي‌كنم. شك ندارم به دليل قصه جذابي كه اين اثر دارد مورد توجه مخاطبان قرار مي‌گيرد.
او اضافه كرد: متأسفانه اين روزها مشكلات مالي باعث مي‌شود كه فيلم‌ها و سريال‌هاي ارزشي ما از روند توليد باز بمانند در حالي كه ما بايد بستر را به گونه‌اي فراهم كنيم كه اين آثار ساخته شوند. شك نداشته باشيد آثاري كه سوژه‌هايشان برگرفته از مباحث قرآني است بهترين سفير ما به شمار مي‌روند و مي‌توانند ما را در جهت پيشبرد اهدافمان ياري كنند. كارگردان سريال«يوسف پيامبر(ع)» ادامه داد: سريال «حضرت يوسف(ع)» اين روزها از كشورهاي عرب پخش مي‌شود و خوشبختانه با استقبال گسترده‌اي از سوي مخاطبان مواجه شده است. دليلش هم اين است كه اين اثر روايت قرآني را در دل خودش دارد. ما در اين آثار حتي اهداف مهدويت خودمان را هم جا داده بوديم كه خوشبختانه اين اهداف حين نمايش در آن كشورها با سانسور مواجه نشد.
سلحشور تصريح كرد: هنر بهترين وسيله براي انتقال فرهنگ و مذهب است و در بسياري از موارد بهتر از ساير اركان‌ها مي‌توانيم از آن بهره بگيريم. كشورهاي مختلف به راحتي با بهره‌گيري از هنر، تفكرات‌شان را به ما منتقل مي‌كنند در حالي‌كه ما از اين موضوع آن‌طور كه بايد بهره نمي‌گيريم. وي در مورد تعداد قسمت‌هاي سريال حضرت موسي گفت: اين مجموعه در ۷۲ قسمت توليد مي‌شود كه از آن شش فيلم سينمايي هم درخواهد آمد. اين شش فيلم سينمايي به كودكي حضرت موسي(ع)، ازدواج ايشان، داستان خضر و موسي، بقره، برج فرعون و همچنين كل داستان زندگي آن حضرت مي‌پردازد. ما سعي كرديم حين نگارش به گونه‌اي عمل كنيم كه ضمن جذاب بودن به اصل قصه هم كاملاً وفادار باشيم.
سلحشور همچنين اعلام كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي حمايت و كمك به ساخت و توليد حضرت موسي(ع) مبالغ خود را به شماره حساب ۱۰۸۳۴۰۳۹۰۰۰۱ بانك ملي شعبه ولايت به نام مؤسسه فرهنگي و هنري تبيان واريز كنند. همچنين كساني كه به دنبال راه آسان‌تري براي واريز كمك‌هاي خود هستند مي‌توانند از شماره كارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۶۳۸۳ براي واريز هداياي خود استفاده كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار