کد خبر: 705703
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
چند سالی است که یکی از دغدغه های مردم بجز آجیل و شیرینی و خرید عید در اسفندماه، پخش یا عدم پخش سریال کلاه قرمزی است. امسال هم این دغدغه مردم!!!!رفع شد اما به چه قیمتی؟

به گزارش مهام نیوز، عوامل سازنده سریال کلاه قرمزی راهش را یاد گرفته اند؛ تا ثانیه های آخر ناز می کنند. و مسئولان صدا و سیما هم که روی درآمد آگهی های قبل، بعد و حین سریال کلاه قرمزی حساب ویژه ای باز کرده اند مجبورند مثل سال گذشته که گفته می شود دقیقه ای یک میلیون و دویست هزار تومان قرارداد بسته اند به حرف آنها گوش جان بسپارند. امسال قطعا با توجه به تورم این رقم افزایش یافته همانطور که تعرفه آگهی ها بیشتر شده است. "سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» در ۲۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال ۹۴ تولید می‌شود."  این خبری است که امروز منتشر شد. با یک احتساب ساده عوامل کلاه قرمزی 990 دقیقه در عید برنامه دارند. و با فرض دقیقه ای یک میلیون و پانصد هزار تومان - با توجه به افزایش تورم- مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمد دارند. مبلغی که با توجه به ندارم ندارم های صدا و سیما کمی عجیب و خیلی زیاد است.یکی از تهیه کنندگان صدا و سیما که در گفتگو با مهام نیوز اعلام کرد: "سازندگان برنامه کلاه قرمزی و پسرخاله هر قسمت از برنامه خود را نیم ساعت قبل از پخش به مسئولان پخش صدا و سیما می رسانند تا امکان سانسور و نظارت از بین برود"صدا و سیما این امتیازات را هم به گفته این تهیه کننده به عوامل سریال کلاه قرمزی می دهد. ساعت پخش مناسب و تبلیغات مناسب دیگر هم که اظهر من الشمس است.

وقتی آن تهیه کننده در گفتگو با مهام اضافه می کند: "بخشی از بودجه کودک و خردسال را هم به این سریال اختصاص می دهند"سوال اینجاست که صدا و سیما از کنار پخش دوستان طهماسب و جبلی چه رقمی به جیب می زند که حاضر است اینهمه خرج کند؟

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب که بیش از ۲۰ سال است در اعیاد و مناسبتهای خاص میهمان خانواده‌های ایرانی می شود. و ایرج طهماسب هم سالهاست در کانادا زندگی میکند. و در معامله با صدا و سیما اول پولش را می گیرد که این امر، برای بسیاری تهیه کنندگان یک غیرممکن است.

حالا نکته اینجاست که پس از تغییر ریاست صدا و سیما هم در سیاستهای آن تغییری انجام نشده است. هنوز هم می خواهند به هر قیمتی مردم را پای تلویزیون نگه دارند و هنوز هم از کیسه برنامه های قدیمی ارتزاق می کنند.

غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
2
7
هر چی پول بگیرند حقشون
خیلی بهتر از دیدن ماهواره است
تو عید کل شبکه ها رو زیر و رو میکنن ی چی حسابی فق کلاه قرمزی که بیننده زیاد داره.ی ساعتم ی ساعت برا اینکه ماهواره نبینی.بعدشم ی فوتبالیست همین اندازه میگیره و دوبار پاش میخوره ب توپ ولی اینا زن و مرد و بچه رو روحیشونو تازه میکنن ب بچا کارای درست یاد میدن چه بسا که فوتبال زن ها نمیبینن
پس حق عوامل کلاه قرمزی بیشتر از ی فوتبالیست.هه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
2
6
از این بیشتر حقشونه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
3
6
حقشونه
حلالشون باشه
جواد بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
2
0
واقعا متاسفم که نظرات ر سلیقه ای تایید می کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار