کد خبر: 699632
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مدیرمسئول شرکت تمیز گستراندیشان:
مدیرمسئول شرکت تمیز گستراندیشان گفت: مدارس از لحاظ تجهیز کتاب به نقطه اشباع رسیده اند.

علی آجرلو در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه "یاد یار مهربان" اظهار کرد: این هفتمین سال حضور ما در این نمایشگاه است و امسال نمایشگاه با مشارکت و استقبال خوبی از طرف بازدید کنندگان مواجه شده ایم که با توجه به تغییر کادر ارجایی نسبت به سال های گذشته امیدواریم با همین رونق به کار خود ادامه دهیم.
مدیر مسئول شرکت تمیز گستراندیشان با اشاره به محصولات جدید ارائه شده توسط این شرکت نسبت به سال های گذشته بیان داشت: در زمنیه دستگاه های الکترونیک در راستای دیجیتالی کردن مدارس شهر محصولات جدید و متنوعی ارائه شده و همچنین در زمینه دستگاه ها و تجهیزات نظافتی مدارس و محیط های آموزشی تجهیزات باکیفیت و مطلوبی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه به تایید تعامل هرچه بیشتر بین تولیدکنندگان و مدیران مدارس و مراکز آموزشی پرداخت و افزود: همانطور که برای خرید کتاب، نوشت افزار و بن هایی از طرف برگزارکنندگان نمایشگاه به بازدیدکنندگان اهدا می شود، اگر این بن ها برای خرید تجهیزات هم عرضه بشود، هم برای بازدیدگان مفید خواهد بود و هم به سود تولید کنندگان است.
آجرلو ادامه داد: با توجه به اینکه تجهیزاتی که شرکت ما ارائه می کند عموماً مورد نیاز مدارس است و اکثر مدارس قدرت خرید این تجهیزات را به طور کامل ندارند، امیدواریم در آینده مسئولین برای اهدای این بن ها برای خرید تجهیزات هم پیش قدم بشوند، این در حالی هست که مدارس از لحاظ تجهیز کتاب به نقطه اشباع رسیده اند.
وی با انتقاد نسبت به کمبود وسایل ایاب و ذهاب برای بازدیدکنندگان گفت: انتخاب بوستان گفتگو برای برگزاری نمایشگاه، انتخاب بجا و هوشمندانه ای بوده که از طرف مسئولین امر صورت گرفته، چون امکانات و شرایط تهویه سالن برگزاری این نمایشگاه بسیار مناسب است اما تنها ایرادی که می توان عنوان کرد، کمبود وسایل حمل و نقل عمومی برای بازدیدکنندگان است.
نمایشگاه کتاب " یاد یار مهربان " از 2 بهمن ماه به مدت یک هفته در بوستان گفت وگو پذیرای علاقمندان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار