کد خبر: 699450
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:
دومین جلسه کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور قائم مقام کمیته امداد استان وسایر اعضاء در این نهاد برگزار شد.

عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در این جلسه بیان داشت : امنیت ، جایگاه امروزی و تاثیر گفتمان انقلاب اسلامی در جهان مرهون خودگذشتگی تمامی این عزیزان است.

وی کمیته همیاری و تشکلهای مردمی را از کمیته های پرکار و برتر عنوان و تصریح کرد : برنامه های اجرا شده توسط این کمیته در راس ستادههای انقلاب است.

وی تبیین نقش انقلاب در محرومیت زدایی و استمرار تحقق عدالت اجتماعی را از مهمترین اهداف این کمیته عنوان و تصریح کرد : ارائه دستاوردها و خدمات انقلاب به محرومین جامعه از دیگر اهداف این کمیته می باشد.

قائم مقام کمیته امداد استان در ادامه افزود : عیادت از بیماران صعب العلاج در بیمارستانها ، برگزاری طرح های مفتاح الجنه و سرکشی از خانواده های نیازمند و حل مشکلات آنها ، برگزاری جشن انقلاب و ارائه برنامه های فرهنگی از برنامه های پیش بینی شده این کمیته است که متناسب با نام گذاری روزهای دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.

گفتنی است ؛ در ادامه این جلسه هرکدام از اعضا دیدگاهها و برنامه های خود را در این خصوص ارائه داده و جمع بندی نهایی از برنامه های پیش بینی شده صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار