کد خبر: 691389
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
نماینده مجلس شورای اسلامی ستاد بازسازی عتبات عالیات را مجموعه ای کارآمد معرفی کرد.
روح الله حسینیان در گفتگو با خبرنگار ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف گفت: ستاد بازسازی عتبات مجموعه ای است که وظیفه بازسازی و توسعه حرم علوی و حرمین شریفین در کربلا را به عهده دارد که توانسته به بهترین شکل این مهم را به انجام برساند.
وی با اشاره به بزرگترین پروژه این ستاد گفت: بزرگترین اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخت صحن حضرت زهرا علیها سلام است که این صحن با عظمت، با مساحتی بسیار بالا و با جایگیری بسیار خوب در حال ساخت است و بعد از ساخت این صحن، تعداد کثیری از زائرین را در آن می توانند جایگیری کنند که این صحن هم آبرویی برای جمهوری اسلامی و هم آبرو برای کل جهان تشیع خواهد بود.
این نماینده مجلس روند پیشرفت پروژه های عمرانی ستاد بازسازی عتبات عالیات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این چندسالی که پی در پی توفیق تشرف به این سرزمین را داشته ام، از نزدیک شاهد روند رو به پیشرفت بازسازی و ساخت پروژه های مختلف بوده ام و با این که مشکلات بسیاری از نظر مالی و مشکلات دیگر وجود دارد اما تغییر و پیشرفت کاملا به چشم می آید.
حسینیان از مردم شریف عاشق اهل بیت خواست که به این سازمان اعتماد کنند و نذورات خود را برای بهتر و سریعتر انجام شدن پروژه های عمرانی ستاد اهدا نمایند.
وی در همین زمینه ادامه داد: قرارگاهی که مسئولیت بازسازی عتبات را بر عهده دارد از مهندسین، کارشناسان، کارمندان و کارگران خدمتگزاری تشکیل شده که خودشان را به رایگان خدمتگزار قرار گاه قرار داده اند و با عشق و از عمق دل و جان فعالیت می کنند.
حسینیان گفت: گاهی در این ستاد با مهندسینی برخورد می کنم که در ایران، در سطح بسیار بالایی فعالیت می کنند و همین ها داوطلبانه و برای رضای خدا و بدون چشمداشتی به اینجا آمده اند و وقت و تخصصشان را در اختیار ستاد برای توسعه حرم قرار داده اند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار