کد خبر: 690382
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
20 آذرماه در سمنان انجام می‌شود
مسئول ستاد ندبه و دبیر همایش مهدویت شهرستان سمنان گفت: پنجشنبه 20 آذرماه همایش مهدویت با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در سمنان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسنعلی عربی در جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر مرجع عالیقدر آیت‌الله نوری‌همدانی در فرمانداری سمنان، سومین سفر آیت‌الله نوری‌همدانی به شهرستان سمنان را باعث خشنودی دل مومنان و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان و استان سمنان دانست.

وی در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده سفر آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: روز سه‌شنبه 18 آذرماه مراسم استقبال از این مرجع عالیقدر در مقابل مزار شهدای گمنام در کوشک امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

مسئول ستاد ندبه و دبیر همایش مهدویت شهرستان سمنان افزود: همچنین روز چهارشنبه 19 آذرماه جلسه و دیدار با علما و روحانیان استان سمنان در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) و دیدار مردمی به همراه نماز مغرب و عشاء در مهدیه بزرگ سمنان برگزار می‌شود.

عربی تصریح کرد: همچنین پنجشنبه 20 آذرماه برگزاری همایش مهدویت در سالن هلال‌احمر سمنان در ساعت 8:30 صبح برنامه‌ریزی شده است.

در این جلسه که با حضور فرماندار سمنان برگزار شد، در خصوص مدعوین و مسائل مورد نیاز در انجام هر چه بهتر سفر آیت‌ا‌لله نوری‌همدانی به سمنان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار