کد خبر: 689696
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
مدير عامل شرکت برق لرستان :
مدير عامل شرکت برق لرستان گفت: به منظور جلب حداکثري رضايت مشترکين و ارائه خدمات مطلبوب تر، 178 دفتر پيشخوان دولت درسطح استان لرستان خدمات پس از فروش برق به مردم ارائه مي دهند.
بهروج
به گزارش جوان از به نقل از روابط عمومی برق لرستان، بحريني، مدير عامل شرکت برق لرستان در اين رابطه افزود: فروش انشعاب برق به متقاضيان و خدمات پس از فروش اولويت اول قرار داد با دفاتر پيشخوان دولت است که خوشبختانه حجم مراجعات ارباب رجوع به شرکت و مديريت ها به ميزان قابل توجهي کاهش يافته است.

وي اظهار داشت: يکي از مهمترين مزيت هاي واگذاري خدمات پس از فروش به بخش خصوصي تسريع در ارائه خدمات است که هم خواست مردم و هم شرکت توزيع است.

مدير عامل برق لرستان بيان داشت: بخش خصوصي مي تواند بعنوان يک بازو ويک اهرم توانمند؛ دولت و سازمان ها را ياري کرده و اعتماد و اطمينان بيشتر مردم را جلب نمايد.

وي با اشاره به خدمات قابل ارائه توسط دفاتر پيش خوان از جمله واگذاري انشعاب به متقاضيان، تغيير نام مشترکين، صدور قبض المثني، تسويه حساب ميان دوره اي، تبديل انشعابات موقت به دائم انجام تغييرات کاهش يا افزايش انشعابات موجود، کاهش هزينه تردد ارباب رجوع، جابجايي انشعاب و کليه خدمات مورد درخواست مشترکين گفت: کاهش تصدي هاي دولتي و واگذاري آنها به بخش خصوصي بستر را جهت اجراي برنامه هاي بهتر وتدوين اهداف راهبردي براي سازمان مهيا مي کند.

بحريني گفت: ما اعتقاد داريم عقد قرارداد با دفاتر پيشخوان دولت علاوه بر تأثير بسزايي که در سرعت بخشيدن به کارها دارد در مديريت زمان ومديريت مصرف از جمله مديريت مصرف سوخت که در نتيجه رفت و آمدهاي افراد جامعه جهت رسيدگي به امورات شخصي و سازماني اتفاق مي افتد نيز اثر گذار باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار