کد خبر: 683544
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
توهین کنید نشان بگیرید!
عباس کیارستمی بعد از توهین به مقدسات 8 سال دفاع مقدس نشان ژنرالی کشور اتریش را دریافت کرد


به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ این روزها اعطای نشان ژنرالی کاغذی به یک گارگردان حاشیه هایی به همراه داشته است.

بنابر این گزارش کیارستمی که بعد از توهین های روشن و واضحش به دفاع مقدس و دلاور مردی رزمندگان جنگ به کارگردان حاشیه دار کشور تبدیل شده بود به تازگی به نشان ژنرالی کاغذی دست پیدا کرده است. حالا در میان همه این حاشیه ها نگاهی به اشخاصی که به طور مرتب نشان های اینچنینی دریافت می کنند نکات بسیاری را در خود دارد. اینکه چرا سال هاست هرکسی نتوانست در حرفه خود در کشورش قد راست کند ،یا اینکه حرفی جدی برای گفتن نداشته باشد اقدام به توهین به آرمان های مردم غیور کشور کرده، یا به خارج از کشور می رود  و به دین اهانت می کند؟!

 اینبار هم  قرعه به نام عباس کیارستمی همان توهین کننده هتاک به 8 دفاع مقدس افتاد و جایزه این عمل  نشان ژنرالی کشور اتریش بود، راستی چه خوب بود بجای اینکه مانند «کریم سورچی» کلاه پهلوی با بی غیرتی و ارزش فروشی و زیرآب زدن  وحسادت به این نشان ها دست پیدا کنیم مانند شهدا که مردانه پای دین وخاک وناموسشان ایستادند نشان داروستاره دار آسمان  می شدیم دراین میان ما نسل جنگ ندیده جانباز شده از حرف های امثال شما ،توهین کشورهای غربی ازجمله اتریش به ایران در بسیاری موارد را از یاد نخواهیم برد که آخرینش جمله زشت یک گزارشگر به تیم ملی بود.

شاید خیلی ها فراموش کنند اما تاریخ فراموش نمی کند امکانات اتریش که برای کمک به صدام در حمله نابرابر به جمهوری اسلامی ایران  به کار رفت.

 یادمان باشد که ما خون داده ایم / یک بیابان مرد مجنون داده ایم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار