کد خبر: 683127
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
مديرعامل مؤسسه فرهنگي نشر انديشه كاظميون معتقد است: بازي«پروانه»، پيش از آنكه بخواهد معنا و مفهومي را به بچه‌ها منتقل كند، سرگرم‌كننده و لذت‌بخش و گرافيك آن شبه‌ايراني است، چون گرافيك ايران براي رسيدن به استانداردهاي جهاني، راهي طولاني در پيش دارد.
مديرعامل مؤسسه فرهنگي نشر انديشه كاظميون معتقد است: بازي«پروانه»، پيش از آنكه بخواهد معنا و مفهومي را به بچه‌ها منتقل كند، سرگرم‌كننده و لذت‌بخش و گرافيك آن شبه‌ايراني است، چون گرافيك ايران براي رسيدن به استانداردهاي جهاني، راهي طولاني در پيش دارد.
علي منصوري، مديرعامل مؤسسه فرهنگي نشر انديشه كاظميون به علت‌هاي انتخاب بازي«پروانه» از سوي گيم كانكشن فرانسه به عنوان يكي از پنج كانديداي بهترين بازي سال جهان اشاره و بيان كرد: «گيم كانكشن»، معتبرترين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي بازي در دنياست كه بازي‌ها را در 10 رده و نوع دسته‌بندي مي‌كند. بازي پروانه، در رديف بازي‌هاي«ايندي» است يعني بازي‌هايي كه به همت شركت‌هاي خصوصي منطقه‌اي و نه چندان بزرگ توليد شده‌اند. به گفته اين توليدكننده بازي‌هاي رايانه‌اي، «پروانه» با چهار بازي ديگر از چين و ايتاليا و دو بازي از كشور فرانسه رقابت مي‌كند و سرسخت‌ترين رقيب براي اين بازي ايراني، يكي از بازي‌هاي فرانسوي است. او به ملاك‌هاي گيم كانكشن فرانسه اشاره كرد و افزود: در كشورهاي غربي، بازي پيش از آنكه بخواهد پيامي را منتقل كند بايد سرگرم‌كننده باشد. از سوي ديگر گرافيك«پروانه»، شبه ايراني است چون گرافيك و پويانمايي ما راهي طولاني در پيش دارند تا بتوانند با دنيا رقابت كنند. يكي ديگر از نقاط قوت«پروانه» طراحي فضاي بازي و توجه به گروه سني مخاطب است. به گفته منصوري، بيش از يك سال و نيم، حدود 35 تا 40 نفر مشغول ساخت بازي رايانه‌اي«پروانه» بوده‌اند. او همچنين معتقد است كه بازي مؤثرترين و عميق‌ترين نوع رسانه ‌است و مي‌تواند تأثير بسياري روي نوجوانان و بچه‌ها داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار