کد خبر: 682029
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
معاون عمرانی شهرداری اسلامشهر خبرداد:
حسینعلی عبادی گفت: عملیات اصلاح و بازسازی آسفالت معابر شهر از بلوار بسیج مستعضفین توسط معاونت عمرانی شهرداری اسلامشهرآغاز گردید .
محمدرضا عباسی

 حسینعلی عبادی  معاون عمرانی شهرداری اسلامشهر اظهارداشت : عملیات باز سازی و اصلاح  آسفالت معابر شهر  اسلامشهر   از  ابتدای بلوار  بسیج مستضعفین  آغاز و با سرعت  ادامه می یابد .

عبادی افزود: :با توجه به اینکه  برخی معابر شهر به دلیل قدیمی شدن آسفالت آنها نیاز به بازسازی اساسی  و حتی زیر سازی مسیر دارند،  کمی زمان فعالیت عمرانی افزایش می یابد ، البته همکاران ما در تلاشند ضمن رعایت دقت  ، به سرعت این معابر را ترمیم  و بازسازی نمایند .

وی بیان داشت :  در حال حاضر عملیات بازسازی بلوار اصلی شهر حد فاصل ایستگاه آتش نشانی تا دارالقرآن آغاز شده  وتا انتهای مسیر  و میدان قائم  ادامه خواهد داشت .  

عبادی تاکید کرد : با وجود برخی موانع در راه اصلاح معابر تلاش ما این است که با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل بارندگی بتوانیم با سرعت زیادی این معابر را اصلاح کنیم.

معاون عمرانی شهرداری اسلامشهر گفت : ضمن پوزش از شهروندان به خاطر مشکلات ناشی از ترافیک ایجاد شده در اثر عملیات عمرانی، امیدواریم  با همکاری مردم  و  بدون بروز رویدادهای پیش بینی نشده، طی روزهای آینده به سرعت این عملیات پایان پذیرد.

 وی خاطر نشان کرد : خط کندرو بلوار بسیج حد فاصل ایستگاه آتش نشانی تا دارالقرآن آسفالت بسیار نامناسبی داشت که با توجه به حجم سنگین ترافیک و تردد خودروها به ویژه اتوبوس های شهری در این مسیر که  دچار آسیب دیدگی جدی می شوند ،  این مسیر در فاز نخست عملیات عمرانی قرار گرفته است .

قابل ذکر است که به علت  افزایش  قیمت قیر و آسفالت  و نیز تصرف  کارخانه آسفالت  شهرداری اسلامشهر توسط یک پیمانکار بخش  خصوصی  و انجام حفاریهای  مدواوم توسط دستگاههای  مختلف ، شهرداری اسلامشهر در  ترمیمم و انجام روکش آسفالت معابر با توجه به وضعیت مالی  شهرداری دچار مشکلاتی شده بود و تقریبا"  برخی معابر به شخم زار تبدیل  شده اند که اهالی  منطقه امیدوارند با توجه به باز پس گیری کارخانه آسفالت  شهرداری و تعغییرات بوجود آمده در مدیریت  شهری  ، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر شهرشان باشند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر