کد خبر: 681518
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
نماینه ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان ایمان، تقوا و پایبندی به قانون مهم ترین عامل موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور است.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی،  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد صبح امروز در همایش سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات، گفت: امروز دستگاه اطلاعاتی ایران سربلند، مقتدر، هوشیار و با بصیرت است.

وی با اشاره به 30 سال مجاهدت های خاموش وزارتن اطلاعات کشور، بیان داشت: دستگاه اطلاعاتی و امنیتی نظام در دنیا الگو است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ایمان، تقوا و پایبندی به قانون مهم ترین عامل موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور است، خاطرنشان کرد: افرادی که در سیستم اطلاعاتی خدمت می کنند مؤمن و متعهد هستند.

وی با اشاره به ایمان قوی کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور، افزود: ایمان این افراد عاملی بازدارنده و امنیت آور است که موجب قدرت، هوشیاری و موفقیت شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: تلاش و مجاهدت های مجموعه وزارت اطلاعات از کارهای حیاتی و بزرگی است که پاداش بزرگی خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان این که دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر محور قانون عمل می کند، خداترسی و تبعیت از ولایت را از دیگر عوامل تقدس و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز فرمانی جز فرمان ولایت در دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور حاکم نیست، تصریح کرد: تبعیت از ولایت تضمین کننده سلامت وزارت اطلاعات است.

وی با اشاره به این که دست سرویس های اطلاعاتی دنیا از این عوامل معنوی تهی است، خاطرنشان کرد: پیروی سربازان گمنام امام زمان(ع)، از این عوامل معنوی در جامعه اسلامی موجب شده است هر روز بر عظمت و قدرت ایران اسلامی افزوده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار