کد خبر: 681268
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
نامه سرگشاده بسيج دانشجويي 40 دانشگاه به وزير ارشاد
بسيج دانشجويي ۴۰ دانشگاه كشور در نامه سرگشاده به وزير ارشاد اعلام كردند نمي‌دانيم چه بر سر برخي افراد آمده كه در سال اقتصاد و فرهنگ، نه فقط در شعار كه در عمل، فرهنگ اسلامي‌-ايراني را از اولويت خارج كرده‌اند.
بسيج دانشجويي ۴۰ دانشگاه كشور در نامه سرگشاده به وزير ارشاد اعلام كردند نمي‌دانيم چه بر سر برخي افراد آمده كه در سال اقتصاد و فرهنگ، نه فقط در شعار كه در عمل، فرهنگ اسلامي‌-ايراني را از اولويت خارج كرده‌اند. 
 بسيج دانشجويي 40 دانشگاه كشور در نامه‌ سرگشاده‌اي به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نسبت به تكخواني زنان در كشور اعتراض كردند. 
متن اين بيانيه به شرح ذيل است:
«اينجا تهران است. . . صداي ما را از راديو ملي جمهوري اسلامي ايران مي‌شنويد، به گزارش واحد مركزي خبر، روز 25 مهر ماه سال 63 رزمندگان اسلام در عمليات غرور آفرين عاشورا در منطقه ميمك، توانستند 100 كيلومتر مربع از خاك مقدس ايران اسلامي را از چنگ دشمن بعثي آزاد كنند، در اين عمليات تعدادي از جوانان اين مرز و بوم به فيض رفيع شهادت نايل شدند. 
   30 سال بعد. . . 
اينجا تهران است، صداي ما را از راديو ايران مي‌شنويد، به گزارش واحد مركزي خبر، امروز 25 مهر ماه سال 93 چهار كنسرت تكخواني زنان در حضور مردان نامحرم و براي اولين بار به شكل همزمان در بزرگ‌ترين تالارهاي تهران و همراه با حركات موزون برگزار شد!
جناب آقاي وزير، اينجا ايران است، سرزميني كه براي اسلامي ماندن هر وجب آن يك جوان پاك در خون خود غلتيده است، اينجا سرزمين باستاني موحدان تاريخ و مردمي با غيرت از نژاد سلمان فارسي است، مردم اين ديار هزار و 400 سال است كه از جان و جوانانشان مي‌گذرند و خونشان بر زمين مي‌ريزد تا پرچم حيا و عفت و دين اسلام همچنان در آسمان ايران در اهتزاز بماند. 
   آقاي وزير اينجا ايران است. . . ايران اسلامي!
نمي‌دانيم چه بر سر برخي افراد آمده كه در سال اقتصاد و فرهنگ، نه فقط در شعار كه در رفتار و عمل، فرهنگ اسلامي ـ ايراني را از اولويت اول خود خارج كرده و بي‌فرهنگي و بي‌حيايي را ترويج مي‌كنند. 
آيا معني مديريت جهادي در سال اقتصاد و فرهنگ، حمايت از كنسرت‌هاي تكخواني زنان آوازه‌خوان و حركات موزون و رقص باله در حضور مردان است؟! معلوم نيست اگر نام امسال مديريت جهادي در عرصه فرهنگ نبود چه مي‌كرديد؟!
جناب وزير ارشاد اسلامي، با كدامين حكم و اجازه شرعي چنين مجوزهايي صادر كرده‌ايد؟ رقص زنان آوازه‌خوان در پايتخت ايران، مطابق با كدام سرفصل و اولويت فرهنگ اين كشور است؟ آقاي وزير! هنوز نگاه مادران به تابوت استخوان‌هاي باقي مانده از فرزندانشان تمام نشده است، هنوز اشك چشم دختران و پسراني كه پدرانشان را دادند تا حيا و عفتشان را نگه دارند، خشك نشده است. آقاي وزير! محرم نزديك است و به يادتان مي‌آوريم كه حماسه 9 دي در ادامه عاشورا است، آيا برخي هوس ديدن يك حماسه 9 دي ديگر در سال اقتصاد و فرهنگ براي به هم پيچيدن طومار فتنه‌گران فرهنگي را دارند؟
ما دانشجويان دانشگاه‌هاي ايران اسلامي با ابراز انزجار عميق از وقايع ضد فرهنگي روزهاي اخير به جنابعالي و مسئولان فرهنگي دولت و همچنين كميسيون فرهنگي مجلس اخطار جدي مي‌دهيم كه در صورت عدم اصلاح وضعيت موجود به انتشار بيانيه اكتفا نكرده و گام‌هاي بعدي را از طريق مجاري نظارتي و چارچوب‌هاي پيش‌بيني شده قانوني برخواهيم داشت. از رياست‌جمهوري نيز انتظار مي‌رود تا صبر و تحمل ملت مسلمان و غيرتمند ايران تمام نشده، هرچه سريع‌تر در اصلاح امور فرهنگي و زدودن شائبه «ترويج بي‌عفتي» از دامان دولت اقدام كنند تا دولت بتواند در فضايي آرام و به دور از التهاب، به رفع مشكلات و مطالبات واقعي مردم بپردازد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار