کد خبر: 680124
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
شبكه افق كار خود را با دو ساعت پخش شروع كرده كه به هفت ساعت و پخش در ساير استان‌ها هم مي‌رسد.
شبكه افق كار خود را با دو ساعت پخش شروع كرده كه به هفت ساعت و پخش در ساير استان‌ها هم مي‌رسد.
به گزارش «تسنيم»، حسين يكتا در سومين همايش افسران فرهنگي استان لرستان اظهار كرد: ما با جبهه مردمي، حرفه‌اي، تخصصي انقلاب به سمت شكل‌گيري قرارگاه‌ها به رياست و فرماندهي مقام معظم رهبري و كمك عزيزاني كه پشت قرار‌گاه هستند، مي‌پردازيم. وي افزود: تا حرفه‌اي شدن و تخصصي شدن براي شكل‌گيري قرار‌گاه‌ها هنوز كار داريم؛ چراكه سال گذشته در جلسه‌اي در همين استان به دنبال شكل‌گيري براي كار جبهه‌اي بوديم.
مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا عنوان كرد: نزديك به چهار سال قبل با سرلشكر جعفري ضرورت ديديم با توجه به آرايشي كه دشمن گرفته و تدبيري كه مقام معظم رهبري دارند، مجموعه‌هاي مردمي و خودجوشي كه بر حسب امر ولايت و تكليف به ميدان آمده‌اند، دور هم جمع شويم و با هم هماهنگ و هم‌افزا شويم تا كاري حرفه‌اي و تكليفي انجام شود. يكتا با اشاره به اينكه محاسبات و معادلات ما محاسبات و معادلاتي است كه مقام معظم رهبري روشن كرده است، تصريح كرد: موضع ما موضع عمل جبهه‌اي، حرفه‌اي و تخصص به هنگام است و موضع ما در اين جبهه فرهنگي انقلاب نبايد به گونه‌اي باشد كه محاسبات و معادلات ما بر عمل انقلابي ما بلغزد.
وي در رابطه با فعاليت‌هاي جبهه‌هاي مردمي، فرهنگي انقلاب اسلامي تصريح كرد: بيش از 20 استان به همين هم‌افزايي شكل گرفته‌اند و در ساير استان‌ها هم عمليات جبهه‌هاي مردمي شروع شده ولي اينكه قرارگاه به آن هم‌افزايي برسد، هنوز شروع نشده است. يكتا بيان كرد: در كل كشور تقريباً 15 مجمع ملي توانسته‌ايم شكل دهيم كه وظيفه‌شناسي، سازماندهي، آموزش و توانمندسازي بخش‌هاي تخصصي در جبهه مردمي، فرهنگي، تخصصي و حرفه‌اي انقلاب اسلامي از كارهاي درون اين مجامع است. مسئول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا با بيان اينكه ما به دنبال ويترين و بلندگو براي بيان موضوعات بوديم، عنوان كرد: با تلاش يكي از مجموعه‌هايي كه در عرصه هنر و رسانه فعال بود توانستيم به عنوان توليد‌كننده و تأمين‌كننده نياز يك شبكه تلويزيوني تحت عنوان «شبكه افق» راه‌اندازي شود. وي اظهار كرد: شبكه افق كار خود را با دو ساعت پخش شروع كرده كه به هفت ساعت و پخش در ساير استان‌ها هم مي‌رسد و آن روز روزي است كه ما بايد عمل و كار و رفتار بچه‌هاي پشت اين جبهه‌ها را كه مي‌جنگند به كل كشور نشان دهيم.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
0
0
سلام برهمه اهالی افق جمهوری اسلامی.
خیلی خدا رو شاکرم که چنین نیروهایی با چنین افق فکری،علمی و عملی (به کوری چشم دشمنان) در حال شکل گیری و اقدام هستن.
انشاءالله که ما هم به ایشان بپیوندیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار