کد خبر: 679262
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
گزارش ويژه؛
سال ها بعد از انتشار کتاب سرآلکس فرگوسن و اعلام اشارات صريح به موضوع درگيري روي‎کين کاپيتان وقت منچستر و کارلوس کي‌روش دستيار فرگوسن در يک اردوي پيش فصل، روي‎کين که حالا در کسوت مربي دستيار سرمربي استون ويلاست در اين باره دست به افشاگري زد.
به گزارش "ورزش سه"، آنطور که در کتاب فرگوسن آمده، روی‎کین در فصل پایانی حضور در منچستر در اردوی پیش فصل به بهانه شرایط و مکان اردوی تیم که توسط کی‌روش برنامه ریزی شده بود با این مربی مشکل پیدا می‌ کند و کارشان به مجادله و حتی دعوا می‌کشد، دعوایی که حالا روی‎کین تاکید می‌ کند در مرز فیزیکی شدن بوده است.

فرگوسن در این باره گفته است؛ روی‏‎کین یک جنگجوی بالفطره بود، بازیکنی که همیشه از چشم هایش آتش می‌ ریخت. او در آن فصل از نظر فیزیکی نمی‌ توانست کارایی سابق را داشته باشد اما خودش این مساله را نمی‌ پذیرفت تا اینکه موضوع درگیری وی با کی‌روش پیش آمد و من به این نتیجه رسیدم که او باید از جمع ما جدا شود. فرگوسن در فصلی از کتاب زندگی‌نامه اش تنها به کین پرداخته و در این مورد با جزییات توضیح می‌ دهد. روی‎کین از شرایط اردویی در دهکده ای که کی‌روش آن را برای بازیکنان یونایتد رزو کرده بود، ناراحت بوده است و به بهانه داشتن یا نداشتن دستگاه تهویه، با کی‌روش بحث می‌ کند. این دو در اتاق فرگوسن و مقابل چشم او به هم می‌ پرند که البته آنطور که فرگوسن هم نوشته حمله از سوی کین بوده است.

روز گذشته روزنامه های انگلیسی درباره این دعوای قدیمی دوباره حرف های تازه ای را بیان کرده اند. کین در کتاب زندگی‎نامه ‏اش به عنوان نیمه دوم مطلب کاملی را از ظن خود نوشته و کین حتی گفته که در آن دعوا می‌ خواسته فرگوسن را بزند! کین در این باره می‌ گوید: کی‌روش در تمرینات رفتار خوبی با من نداشت و ما بر سر محل اردو با هم دعوا کردیم. او به من گفت باید به باشگاه وفادار باشی و من در پاسخ جواب دادم؛ تو در مورد وفاداری با من حرف نزن. مگر تو به رئال مادریدی نرفتی، من کسی هستم که یوونتوس و بایرن دنبال بوده اند اما در منچستر مانده ام.

جالب اینکه کین تاکید می‌ کند وقتی فرگوسن با او به مجادله پرداخت در پاسخ به فرگوسن گفته؛ پیرمرد دهاتی تو را هم می‌ زنم.

در انگلیس همه منتظر انتشار کتاب کین هستند تا افشاگری های بیشتری را از او بخوانند. مردی که ذاتا اهل دعوا و درگیری و خشونت بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار