کد خبر: 678756
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
با نهایی شدن توافقات مجموعه مدیریت شهری کرج با بنیاد مستضعفان مبنی بر تملک اراضی باغ سیب مهرشهر این باغ به طور کامل و جامع و در بازه زمانی مشخص احیاء می شود.

علی ترکاشوند شهردار کرج در بازدید میدانی از باغ سیب مهرشهر با تاکید بر نهایی سازی توافقات این مجموعه با بنیاد مستضعفان مبنی بر تملک 70 درصدی باغ اذعان داشت: تحقق این مهم در سایه تعامل و همراهی مسئولان انجام می شود.

وی از باغ سیب به عنوان یکی از مهمترین ریه های تنفسی شهر یاد کرد و اجرای این توافق نامه را به منظور انتفاع و توسعه شهر ضروری دانست و گفت: احیاء باغ سیب همچنین عامل مهمی برای افزایش سرانه های فضای سبز و تفریحی در کلانشهر کرج است به این منظور آنچه در توافق با بنیاد مستضعفان مطرح می باشد؛ حفظ باغ با کاربری فضای سبز و تبدیل آن به بزرگترین پارک شهری کشور است.

ترکاشوند با یادآوری مفاد توافقنامه باغ سیب عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فی مابین شهرداری و بنیاد مقرر شد ۳۰۰ هکتار از باغ که 70 درصد این اراضی را شامل می شود در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد همچنین مقرر شد طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شهرداری در راستای تعهدات و مسئولیت های سازمانی نسبت به توسعه و گسترش عرصه های سبز شهری در خصوص احیاء باغ و توسعه آن اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه کرج در دوره ای با عنوان " باغشهر " شناخته می شد، بر ضرورت حفظ و صیانت از عرصه های بکر و طبیعی و توسعه آن تاکید کرد و گفت: باغ سیب نیز یکی از سرمایه‌های طبیعی استان البرز و حفاظت از آن نیز وظیفه همه مردم و مسئولین است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار