کد خبر: 678355
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص تسليح كرانه باختري گفت: تسليح كرانه باختري در حال انجام است و به موقع اطلاع‌رساني مي‌شود.
به گزارش تسنيم، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين ديروز در حاشيه مراسم ختم همسر حجت‌الاسلام سعيدي، نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در واكنش به ديدار اخير رئيس‌جمهور با نخست‌وزير انگليس گفت: رئيس‌جمهور در حد غيرقابل باور تواضع كرد و اينكه رئيس‌جمهور يك كشور مقتدر، ارزشمند و با فضيلت مانند ايران حاضر شود با يك شخص خبيث كه جنايتكار است و جنايت‌هاي مختلفي در كشورها انجام داده ملاقات كند، خيلي متواضعانه است.  وي افزود: حكومت انگليس نامشروع، استعمارگر و ظالم است و فقط بايد با آنها با زبان زور صحبت كرد. سردار نقدي در مورد ائتلاف امريكايي عليه داعش گفت: آنها چهار هدف دارند و مي‌خواهند زيرساخت‌هاي سوريه را از بين ببرند. آنها هدف‌شان اختلاف بين امت اسلامي است كه دارد انجام مي‌شود، البته آنها مي‌خواهند يك چهره خشن از اسلام درست كنند و از طرفي مي‌خواهند نيروهاي ضدامريكايي را زير يك چتر به رهبري دروغين جمع كنند و از طرفي آنها مي‌خواهند دخالت ابرقدرت‌ها در منطقه اسلامي را موجه نشان دهند كه اين هم در حال انجام است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: داعش امروز مو به مو دستورات امريكايي‌ها را اجرا مي‌كند و هيچ تضادي با امريكا ندارد. وي در خصوص تسليح كرانه باختري گفت: تسليح كرانه باختري در حال انجام است و به موقع اطلاع‌رساني مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار