کد خبر: 675193
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه:
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: بسياري از لغزش‌هايي كه از خواص مي‌بينيم به دليل عدم درك صحيح از واقعيت‌هاي موجود است كه همواره شاهد آن بوده‌ايم.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: بسياري از لغزش‌هايي كه از خواص مي‌بينيم به دليل عدم درك صحيح از واقعيت‌هاي موجود است كه همواره شاهد آن بوده‌ايم.
به گزارش فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجي صادقي جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه در چهارمين جشنواره مالك اشتر، راهبرد خدا حاضري و خدا ناظري را مهم‌ترين راهبرد در برابر جنگ فرهنگي دشمن توصيف و تصريح كرد: اگر در باور انسان اين دو مولفه وجود داشته باشد در زندگي فردي، اجتماعي و سياسي وي نيز تاثيرگذار خواهد بود. جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه شرط اول خداباوري را خدا حاضري دانست و گفت: با خدا حاضري تحمل مشكلات آسان مي‌شود؛ يكي از محورهاي موفق و اثرگذاري بيشتر توجه به خداست و اينكه بدانيم كار بي‌خدا اثربخشي لازم را ندارد.
وي رمز موفقيت تمامي پيامبران و ائمه معصومين را اشراف كامل بر واقعيت‌ها توصيف و تصريح كرد: در زمان غيبت، ولي فقيه تجلي بخش حاكميت خداست و از آنجا كه حاكم اسلامي نياز به اشراف كلي بر واقعيت‌ها دارد با مشخص كردن نمايندگاني اين مهم تحقق مي‌يابد. حاجي صادقي امامت، راهنمايي و راهبري سپاه و بودن چشمان بصير و بيناي ولايت در اين مجموعه را از مسئوليت‌هاي نماينده ولي فقيه در سپاه عنوان و تأكيد كرد: يكي از رسالت‌هاي مهم ما ارائه تصوير روشني از سپاه و انتقال واقعيت‌هاي موجود در نهادي كه در خط مقدم پاسداري از انقلاب قرار دارد به فرمانده معظم كل قوا است. حاجي صادقي تقويت مرجعيت نمايندگي ولي فقيه در سپاه در مسائل فكري، سياسي، معنوي و اعتقادي، حسي بودن گزارش ها، رعايت صداقت و امانت در انتقال واقعيت‌ها و انتقال به موقع مطالب را از مهم‌ترين الزامات اشراف توصيف و تصريح كرد: واقع‌بيني در آنچه انتقال مي‌يايد، توجه به شاخص‌ها، ديدن جوانب مختلف در تحليل مسائل، اجتناب از فرافكني و فرهنگ‌سازي اشراف از ديگر الزامات اشراف است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار