کد خبر: 673747
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
شهردار منطقه یک مشهد در بازدید از سطح منطقه:
شهردار منطقه یک مشهد بر لزوم بازدید میدانی مدیران شهری از سطح شهر برای یافتن و حل مشکلات تاکید کرد.

لزوم بازدید میدانی مدیران شهری به گزارش خبرنگار جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ساسان نورین‌مقدم در این بازدید گفت: هدف از برگزاری بازدیدهای میدانی در سطح منطقه، یافتن مشکلات و رفع به موقع آنهاست.

وی افزود: این بازدیدهای میدانی برای دومین بار با استفاده از حمل و نقل پاک دوچرخه صورت گرفت که این دوچرخه‌ها از ایستگاه‌های کرایه دوچرخه سطح منطقه اجاره گردید.

شهردار منطقه یک مشهد با اشاره به اینکه بازدید اول در هفته گذشته و از سطح ناحیه 3 این منطقه بوده است، اظهار کرد: استفاده از دوچرخه‌ در مرحله اول سلامتی افراد را در پی دارد و در مرحله بعد سعی در فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه را میان مردم و مسوولان داریم تا یکی از مشکلات اصلی شهر که آلودگی هوا می‌باشد، کاهش یابد.

نورین‌مقدم عنوان کرد: بازدید از سطح محلات با حضور مدیران و معاونان منطقه و نواحی صورت می‌گیرد تا در گذر کوچه به کوچه از معابر اصلی و فرعی سطح نواحی، نیازها را استخراج کرده و برای رفع این موارد برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: در بازدید از سطح ناحیه یک، هم خود به استخراج مشکلات پرداختیم و هم همشهریانی که در مسیر با اکیپ بازدید مواجه می‌شدند به بیان درخواست‌های خود می‌پرداختند که در این بازدید خیابان‌های احمدآباد و کوهسنگی و معابر فرعی آن مورد بازدید اکیپ 20 نفره قرار گرفت.

نورین‌مقدم از شهروندان و مدیران ساکن در منطقه یک مشهد درخواست کرد تا فرصت فراهم شده توسط ایستگاه‌های کرایه دوچرخه توسط شهرداری را قدر دانسته و در جهت سلامتی جسمی و روحی خود و همچنین کاهش آلودگی هوای شهر، از دوچرخه‌های این ایستگاه‌ها برای تردد در سطح شهر برای انجام خریدهای روزانه، ورزش و انجام امور اداری استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار